10 Kasım 2017 Cuma

KEŞKE YİNE ÇIKIP GELSEN SAMSUN'DAN

Yastayız..

Bugünü kelimelere dökmek o kadar zor ki.. Boğazın düğüm düğümken konuşmak zorsa,kalbin üzüntümden sanki duracak gibiyken yazılara can vermek kolay değil..

Evet bugün 10 kasım.. Ve her geçen gün bırak 10 kasımda üzülmeyi  günler ilerledikçe Daha çok anıyor ve arıyoruz..Keşke Yeniden çıkıp gelse.. Emanetine yapılan ihanetlerin hesabını sorsa.. Herşeyi geçtim Hadi Ataya saygınız yok,anasına ailesine şahsına küfür edip kötü ithamlarda bulunuyorsunuz da.. Peki sizin ecdadınız o zamanlarda yaşayan atalarınızın da mı? Hatırı yok. Atatürk tek başına kurmadı,tek başına savaşmadı elbette arkasına düşen sayısını bile bilmediğimiz insanlar vardı..Bir sürü onunla aynı fikirleri paylaşıp arkasına düşen nice yiğitler vardı. İsimli isimsiz bir çok kahraman.Ve kurtardığı yetmiyormuş gibi bizleri medeniyetler seviyesine ulaştırdı..Bir sürü devrimler yarattı.. Hepsi de bizim özgürce,insanca yaşayabilmemiz içindi..
Bunları neden yazdım çünkü sabah sabah doldum artık.. Bazı insanlar sanki dışarıdan gelmişte bu ülkenin evladı değil de atıp tutuyorlar klavye kahramanları.. Ulan sen oturduğun yerden özgürce dinini yaşayarak,anadilini konuşarak mesajlar atabilecek kadar hürsen bu işte ölmüş arkasından salladığın o adama borçlusun.. Hani bir laf var ya..ÇOK CAHİLSİN KEŞKE ÖLSEN.. Vallahi de billahi de cahil olmak kadar kötü bir şey yok.. Rabbim en doğrusunu bilir.Hiç birimiz bu dünya da kalmayacağız. Elbet toprak olacağız. Ve özellikle ölülerin arkalarından konuşanları öteki tarafta gerçekten hallerini merak ediyorum. Acaba düşüncelerindeki gibi biriyle mi? Yüzleşecekler..

Neyse Rabbime havale ediyorum. Allah ıslah etsin..
Hepimizin başı sağolsun.Rabbim bu güzel vatanı bize bırakan Başta MUSTAFA KEMAL ATATÜRK olmak üzere tüm yanında ve arkasında olanlara gani gani rahmet eylesin.Allah’ım onlardan razı olsun. İyi ki bize onları göndermiş Rabbim yoksa halimiz niceydi.. Son olarak Atamızın dediği gibi..

BENİM NACİZ VÜCUDUM ELBET BİR GÜN TOPRAK OLACAKTIR ; FAKAT , TÜRKİYE CUMHURİYETİ İLELEBET PAYİDAR KALACAKTIR..

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...