25 Mayıs 2019 Cumartesi

DEDİLER Kİ KRAL ÖLDÜ.. SÖYLEYİN ONLARA KRAL GERİ DÖNDÜ..





          Herkese Kocaman samimi bir MERHABA..



 Uzun zamandır vakit bulup yazamıyordum. Çünkü hayatımda o kadar değişiklik oldu ki  tek tek açıklayacağım az biraz okuyun lütfen..

      Öncelikle iş değiştirdiğimi biliyorsunuz. Uluslararası bir şirkete muhasebe müdürü olarak görev yapmaya başladım. Geçen senelerde hep ideallerim vardı , Okulu bitireyim üniversite diplomamı alayım. ondan sonra da yabancı dilimi geliştireceğim diyordum. Çok şükür hiç kalmadan okulum bitti. 4 yıllık iktisat mezunu oldum. Üzerine bildiğiniz gibi  önceki yazılarımda paylaşmıştım yaşam koçluğu için sertifika almaktı. Onu da aldım.Ama hiç bir zaman OLDUM demedim. Çünkü tek başına yaşam koçluğu sertifikası yeterli değil. Valla insanlarla seanslar yapman lazım. İnsanların hayatına dokunman lazım. Dolayısıyla bir de sağlık bakanlığı psikoloji yada sosyoloji mezunu olma şartı getirdiği için meslek olarak değil hobi olarak yapıyorum.

     Derken iş değiştirmemle beraber tabii ki hayatıma yabancı dilimi geliştirme konusu ben istemesem de girmek zorunda kaldı. Neden çünkü uluslararası bir şirket olunca merkezle raporları ve muhasebesel her şeyi İNGİLİZCE konuşmak,yazışmak zorunda kalıyorsun. Çünkü üstlerim yabancı. Rapor yaptığım diğer mesai arkadaşlarım sadece ingilizce ile anlaşabiliyorum. Bu da nedir evrene yolladığım mesajın bana geri dönüşü.. İlk etapta zorlandım hala da bazen zorlanıyorum ama ben kendimi yabancı dil konusunda bu kadar iyi olduğumu özellikle yazmada bu kadar iyi olduğumu bilmiyordum. Ve kendimle gurur duyuyorum. Mutlaka herkesin öğrenmesi kendine birşeyler katması lazım. Ama inanın iç içe yada mecburi olmadan bazı şeyler olmuyor. Her gün yeni o kadar çok şey öğreniyorum ki anlatamam. Bu arada zaten işin haricinde bir anneyim evde sorumluluklarım var. Bir evlat yetiştiriyorum. O yüzden kendimi de geliştirmeye çalışıyorum. ki Evladıma örnek olabileyim.

        Elimden geldiğince herşeye yetişmeye çalışıyorum. Bazen yorucu olabiliyor. Ama çok şükür ki Eşim bana çok yardımcı oluyor. Ve ben dün onunla gurur duydum. Hayatımda tanıdığım en iyi BABA.. En iyi eş bence.. GALATASARAY'ın şampiyonluğunun kutlaması için dün yaklaşık 5 saat boyunca oruçlu bir vaziyette sıra bekledi. Özellikle kızı ve benim için. Çünkü bende gelmek istiyorum dediğim için ve söz verdiği için. Garibim gece 11 de geldi.. Hayatta kimse 4/4lük değil ben bile. O yüzden hayatınızdaki insanın iyi tarafları kötü yönlerinden  daha ağır basıyorsa o kişiyi kaybetmeyin derim..

NOT: AŞKIM SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM.. ( burası doğan yüce içindi.. )
tabii ki tuana  yüce seni en en en bir çooook seviyorum. Aşkımızın meyvesi ikinizde iyi ki varsınız..Rabbim yokluğunuzu göstermesin.


     Evet arkadaşlar çok heyecanlıyım. Bugün ilk aşkımın kutlamasına gidiyoruz. Ve hayatımda olanlar şimdilik bunlardan ibaret değil. Söz vermiyorum. Gerçekleştirdiğim  her şeyi haberdar edeceğim. Ama inanın bazen yoğunluktan yazamıyorum. Telefon değiştirdim eskiden diğer telefonumda yazabiliyordum. Bu telefonda olmuyor. Samsung'larda kullandığınız blog yazmak için program varsa aşağı yorum olarak yazarsanız sevinirim. Bir de youtube işine başlıyorum bu konu hakkında yorum atarsanız sevinirim.

Eee sizler ne yapıyorsunuz..



Takipte kalın,Hoşça kalın..











4 yorum:

  1. Merhaba hayatınız da baya değişikler olmuş. Bloğunuzu yeni keşfettim. Sizi takibe aldım bana de beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgelmişsiniz.Seve seve uğrarım. sevgiler..

      Sil
  2. Başkalarının hayatlarına dokunmak, ne güzel. Yeni işiniz hayırlı olsun, her şey gönlünüzce gelişsin. Şampiyonluğunuzu da tebrik ederim. Hayat güzel sürprizler getiriyor değil mi, tabii ki tesadüf değil, emeğin karşılığı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle sayfama hoşgeldiniz. Evet bazen başkalarının umutlu ve mutlu olmasına öncü olmak insana paradan daha çok mutluluk getiriyor. Teşekkür ederim kutlamanız içinde emek olmadan hiçbir başarı takdire şayan olmaz sanırım. Tekrar beklerim sayfama..

      Sil

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...