14 Kasım 2017 Salı

İNSAN GÖRÜNÜMLÜ MAHLUKLAR..



Yemin ederim. Bazı insanlara yaptıklarının 1000 misliyle eziyet etmek geliyor içimden.

Bugün okuduğum bir haberden ve daha öncekileri de hesaba katarak söylüyorum.

Ya ne demek köpeğin kafasına lastik geçirip yakmak ya? bu nasıl bir caniliktir. Nasıl bir acımasızlıktır.. Dilerim Rabbimden ahirette o köpekte sana aynısını yapsın..

Hatta bu dünyada daha acımasızca karşılığını gör..

Allah'ım biliyorum adaletsiz bir dünya burası ama sen adaletini verirsin.. Tez zamanda görsün..

O dilsiz,muhtaç zavallı köpeğin çektiği acının 1000 mislini görsün..

Beddua etmeyecektim ama gerçekten çok canım acıdı..

Eziyet görmesin hayvanlar.. Onlar bize Rabbim'in emaneti.. Rabbim fırsat verme bu mahluklara..

                     Görseli koymak istemiyorum.. Umarım adalet tez zamanda gelir..

Bir daha böyle haberler görmemek,duymamak dileğiyle...

Takipte kalın,Hoşça kalın..



2 yorum:

  1. İnanmiyorum bunudami yapmislar :( ben edenin bulmasi taraftariyim canm her konuda hemde :( insallah oda aynisini yaşarrr.

    YanıtlaSil

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...