28 Mart 2020 Cumartesi

#EVDEKAL



         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.

  Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu gibi hepimiz evdeyiz.Yani sanırım öyle umut ediyorum.


            Yazımı size gün içerisinde neler yapıyorum. Nasıl vakit geçiriyorum. Bunu anlatmak için elime bilgisayarımı aldım ve karşınızdayım. 

          bu arada bende evden çalışanlardanım.

1) Her sabaha işimin sabah 9 da başlayacak şekilde önceden uyanıyorum. kahvaltımı yapıyorum kızımı da kaldırıyorum.
2) kızım derslerinin başın bense işlerimi yapmak adına iş bilgisayarımın başına geçiyorum.
3) akşam 6 ya kadar yapabildiğim kadar çok işim olmasa da işlerimi yine yapıyorum.
4) Tabii ki arada yemek molası kahve molası veriyorum.
5) motivasyonumu sağlayabilmek adına aynı işteymişim gibi türk kahvemi yapıp işime odaklanıyorum.
6) evet şuanda özel sektörde özellik turizm sektöründe işler durdu. fakat muhasebecinin yine yapabileceği takip edeceği işler oluyor.
7) Yemek yapıyorum.
8) Kitap okuyorum.
9)  Film seyrediyorum.
10) Evinizde yapamaya zaman bulamadığım atılması gerekenleri ayıklıyorum.
11) Ailemle beraber vakit geçiriyorum.
 inanın bana vakit geçiyor. Sadece rehavete kapılmamaya çalışıyorum. Evet zaman zaman ağlıyorum zaman zaman gülüyorum. Ama gayet normal inanın bana evde kaldığımdan ziyade sevdiklerime birşey olacak korkusu beni mahvediyor. Ki defalarca bunu yaşamış sevdiklerimin öldüğünü görmüş birisi olarak gerçekten çok can sıkıcı.

    Ama elbet geçecek. Elbet bitecek. Sadece biraz dikkat etmek gerek o kadar. Sokağa arada çıkıyorum. O da sadece mecbur kaldığım zaman. Örneğin market alışverişi yada işle ilgili bir durum olduğu zaman. Dışarı çıktığım zaman elimde eldiven ağzımda maske ile çıkıyorum. kimseye ve hiçbir yere dokunmamaya özen gösteriyorum.

eve geldiğimde önce kendimi dezenfekte ediyorum ve aldığım herşeyi yıkıyorum. SAbunlu sularla.. Gerçekten hijyen çok önemliymiş. Bunu çok iyi anladık.


                    Benim bir günüm böyle geçiyor. Hadi  sizde bana yazın 1 gününüz nasıl geçiyor.

SAĞLIKLA KALIN..




4 yorum:

  1. Hayat eve sığar. Evde kalabilme imkanı olanlar en azından evde kalmalı, bu günler geçecek. İnsanoğlunun kurduğu suni sistemleri bir virüs anlamsızlaştırdı, dünya bundan sonra farklılaşmalı. Sağlıklı günler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  3. Hi dear, your blog is so beautiful. I really like it.
    Follow for follow? I already follow you. Btw I am the new one and I would appreciate it.

    https://salyaves.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. BENZER GEÇİRİYORUZ GÜNLERİ BİRAZCIK FARKLA :) BEN BİRAZ DA KPSS ÇALIŞIYORUM YAŞIMDAN UTANMADAN EVLİ BARKLI ÇOCUKLU KADIN DEMEDEN :) SEVGİYLE KALIN. İYİ BAYRAMLAR...

    YanıtlaSil

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...