9 Kasım 2017 Perşembe

GEL SENDE HAYAT KURTAR...





Sevgili okurlarım

Naber keyifler nasıl.. Umarım her şey yolundadır.

Bugün bir önemli hafta bitmeden sizleri uyarmak istiyorum..Çok önemli bir haftanın bugün son günü 3-9 KASIM ORGAN BAĞIŞI HAFTASI..  O kadar mühim hayati önem taşıyor ki.. Bilmiyorum ama organ bağışlamak konusunda fikirlerinizi bana göre çoook çok önemli olduğunu düşünüyorum..

   Özellikle böbrek yetmezliği nedeniyle abisini kaybetmiş biri olarak o hastaların organ bekleme sırası beklerken umutlarının nasıl bittiğini,nasıl eriyip gittiğini,vücutlarının organ nakline elverişsiz hale geldiğini gören biri olarak söylüyorum. Lütfen duyarlı olalım. Öldükten sonra size bir faydası olmayacak organlarımızı bağışlayalım.. Zaten toprakta çürüyecek. Belki bir başkasının derdine derman olacaksa neden toprağa saklayalım.. Bence hemen şimdi e-nabızdan form dolduralım.  E-devlet üzerinden dolduruluyor. Eğer bulaşıcı bir hastalığınız yoksa zaten tahlillerden sonra artık bağışlayıcı oluyorsunuz. Ailenizi de isteğinizle ilgili bilgi sahibi yapın ki!!! öldükten sonra onlardan izin alıyorlar..


       Hadi belki organlarımızla bir çok kişinin hayatını kurtaracağız. Neden olmasın ki.. 

Haydi şimdi tam zamanı...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...