15 Kasım 2017 Çarşamba

KANSEROJENDEN KORUNMAKK.

Evett bugünü de bitirdik sayılır...

Ne zaman açıp okursunuz bilmem ama anınız güzel geçsin...


   Günlerdir doğal yaşama bir merak saldım ki sormayın gitsin 😊 Allah'ım dedim ne kadar çok kanserojene maruz  kalıyoruz.. Şuanda yazdığım klavyem bile petrolden gerisini siz düşünün.. 

Bende bir kaç gündür herşeyin tehlikesiz doğal  olabilmesi için neler yapılabilir diye düşündüm ve araştırmalarım başladı..Buldukça zaten sizinle paylaşacağım.. 

İlk etapta yapmamız gereken tabii ki hayatımızdan tamamen plastiği çıkaramıyoruz, ama mümkün mertebe en aza indirgemek.. 

Mesela elimizden geldiğince evde cam harici plastik hiçbir kap kullanmamak.. 

Almış olduğumuz hertürlü besini mutlaka cam olanlarını seçmek.. 

 Alışveriş için nasıl torba kullanmadan, ambalajlı olmadan ürün alabiliriz.. Bulaşık makinesi için ,çamaşırlar için doğal deterjan yapılabilir mi? Saçlarımızı yüzümüzü en doğal olarak ne ile temizleyebiliriz.. 

Hepsine tek tek bakıyorum. Bir çok ta bilgi buldum önce deneyimleyip sonra sizlerle paylaşacağım.. 

İçinizden bu konu ile ilgili fikirleri olan varsa lütfen yoruma bırakabilir mi? çoook sevinirim.. 

şimdilik bu kadar...

Takipte kalın,Hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...