3 Kasım 2017 Cuma

HALİMİZ DARMADUMANN..

Hayırlı cumalar olsun herkese...


                 Halimiz darmaduman, Sırrını gel çöz ,Sönmeyiz de ah inceden ,Tüter oluruz köz....

Yine sabah sabah ölüm haberiyle başlayınca sezen aksu'nun şarkısı geldi aklıma.. Sabah facebook'a bakarken yeğenim yazmış'' canım dedem bu seninle son fotoğrafımızmış :( '' diye..

Şimdi bizim aile biraz karışık anlatmak uzun sürer kısaca üvey annemin ki hiç sevmem üvey demeyi erkek kardeşi vefat etmiş..

Ya işte hayat o kadar boş ki..Ölümler bazen bize hatırlatıyor da..Ne çabukça unutuyoruz. Dünya telaşına kapılıp.. Gerçi unutmak bazen mutluluk biliyor musunuz? İnsan öleceğini bildiği halde bile bile yaşayabilir mi ? her gün nasıl geçer.. İnsan kafayı yer.. Rabbim o kadar güzel bir düzen kurmuş ki..Aşık olmamak imkansız.. Kuzeni aradım..Adam babasını kaybetmiş, ağladı sesimi duyunca.. İnsan acısını bilenle konuşunca duyguları daha bir coşuyor.. Bilmeyen seni bilene kadar anlamaz.. Ben bu konuda ne yazık ki fazla tecrübeli olunca..Yakınını kaybedeni arayınca beni bildikleri için daha bir coşuyorlar..

Dedim ''kuzen başın sağ olsun'' Başladı ağlamaya..Benimde boğazım düğümlendi.. Neden çünkü kendi acılarım aklıma geldi..

'' Sana diyebileceğim tek şey her şey zamanla geçecek '' Yani zamanla bu acıyla yaşamaya alışacaksın..

Ya babasını kaybetmiş bir erkek çocuğuna daha fazla ne denilebilir ki!! Daha saatler öncesinde kollarında kaybetti kahramanını..Kelimelerin yetersiz,anlamsız kalındığı durumlardan biri bu işte ÖLÜM... soğuk,donuk,karanlık ama bir o kadarda temizlik dediğim 4 harf...


Ahmet dayııı; anneme,babama ve özellikle de özlediğim abime selam söyle,onları çok sevdiğimi,geri de bıraktıkları benim ,onların içinde kalanları yapmaya çalıştığını söyle.. Sor onlara tek tek bırakıp beni gittiklerinden bu yana onlar için yazdığım mektupları okumuşlar mı? Beni ziyarete gelmişler mi? Takip ettiklerini düşündüğümde gerçekten etmişler mi? Hepinizin mekanı cennet olsun..

Yine buhranlı hüzünlü bir yazı oldu.. Üzgünüm yine böyle denk geldi..

Hepinize hayırlı cumalar..

Hoşça kalın,Takipte kalın..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...