31 Ekim 2017 Salı

GÜZEL KAYBETTİK.... KİTAP YORUMUM




  Sıcak sıcak bir merhaba diyeyim..

                  Yalnız umutsuz bir kitap içinden çıkıp güzel bir şeyler yazmak zor.. GÜZEL KAYBETTİK kitabını hazır bitirdiğim bir günde sıcağı sıcağına hemen kısacık yorum atayım dedim.. Çok okunanlar listesinde hala yerini koruyor.Zaten bende o nedenle merak edip aldım..


                 Öncelikle yazarımızın kalemine sağlık güzel bir roman olmuş.Sonu beni şaşırttı. Tarz olarak biraz AHMET BATMAN'a benzettim. Hikaye olarak devamlı hayatta darbeler yemiş, adından da anlaşılacağı üzere hiçbir baltaya sap olamamış mehmet'in hikayesi. Çok acı bir hayat yaşamış hatta ve hatta sevdiğini bile alamamış, birazda cinsellik kısmı hariç ıssız adam havası buldum..

                 Kalın olmayan bir kitap ama yinede kelimeler o kadar anlamlı ve o kadar hayatın içinden ki hepimizin kendimizi bulabileceği bir hikaye anlatımı var.. Ben 5 üzerinden 4 veririm. Okuyan varsa içinizde yorum bırakırsanız sevinirim..


Hoşça kalın,Takipte kalın...



'' Bak oğlum. Sana bugüne kadar öğrettiğimiz,senden yapmanı istediğimiz,düşünmeni,hissetmeni istediğimiz ne varsa unut.Senden beklediğimiz ne varsa başkalarından öğrendik biz..Gerçekliğini sınamaktan korktuğumuz meçhul doğruları ezberlettik sana.Başkalarının çizdiği yollarda yürüdüğümüz yetmezmiş gibi seni de aynı yola çektik.
Seni bütün dünyaya benzettik.''



                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...