8 Kasım 2017 Çarşamba

10 MADDE İLE HUZURA YOLCULUK..

Sevgili okuyucularım.

Valla kaç gündür o kadar huzurlu ve rahatım ki.. Bu huzur ve rahatlığımın formülünü sizinle de paylaşmak isterim. Huzur ve mutluluk paylaşılmalı..
  
💪YAPILACAKLAR 💪
1-      İlk önce hayatınızda sizi aşağı çeken kişilerden kurtulmak.. Bunu nasıl yaparsınız dilerseniz yüzüne söyleyin,eğer yüzüne söyleme şansınız yok ise oradan koşarak uzaklaşın ve bir daha da geri dönmeyin..
2-      Kendinizi geliştirmek için girişimlerde bulunun, Örneğin kitap okuyun,belgesel izleyin,sinemaya gidin,yabancı dil öğrenin daha sayılabilecek daha bir çok şey var..
3-      Evde ki gereksiz kıyafet,dergi,gazete,makale,eşya gibi her şeyden bir an evvel kurtulun..Gerçi bunu hep söylüyorum ama inanın bana çok güzel enerji açığa çıkıyor..
4-      Evinizi güzel bir şekilde dip bucak temizlik yaptıktan sonra bakara suresi okuyun ve evin her yerini havalandırırken sirkeli suyla silin..Evdeki kötü ruhlar,üç harfliler,büyüler,kötü enerjilerden eser kalmaz..
5-      Her gününüzü bir deftere aktarın.. Mutlaka bunu yapın iyi yada kötü yaşadığınız her şeyi yazın..
6-      21 günün enerjisine inanın.. 21 gün boyunca değiştirmek istediğiniz hareketi ,huyu,alışkanlığı yapmayın..Tam aklınıza yapmak geldiği anda başka bir iyi alışkanlık yapmaya dikkatinizi başka yöne çevirin. Bu madde inanın çok işime yaradı..
7-      Sosyal medya temizliği yapın. Mesela ben bu aralar kullanmadıklarımı ekranımdan kaldırdım. Swarmı çok fazla kullanmıyorum uygulamayı sildim gitti. Canım isterse belki bir gün yüklerim ama pekte ihtiyaç duymuyorum. Facebook’muş instagram mış gerçekten zaman kaybı bunlarla vakit öldürmek yerine en güzeli çocuğunuzla vakit geçirin,kitap okuyun,evinizin işlerini halledin inanın daha yararlı olacak..
8-      Mesela gönüllü işlere üye olun.. Huzur evlerinde arada bir gönüllü çalışabilir,ya da üyesi olduğunuz vakıflara yardım toplayabilir küçücük bir faydanız da dokunsa bundan alacağınız hazzı başka hiçbir yerde bulamayabilirsiniz…
9-      Spor yapın..Ağır sporları sevmeyebilirsiniz o halde en kolayı yürümekle başlayın. Ben mesela hergün 45 dk. Yürüyorum. Eve giderken yapıyorum. Hem yol parasından tasarruf hem de sağlığıma katkıda bulunuyorum. Hem de fit kalıyorum.. 😊
10-   Bence en önemli maddelerden birisi çocukları olan varsa çocuklarıyla zaman geçirsin.. Onları tiyatroya,sinemaya yada bir müze gezisine çıkarın. Hiçbir şekilde bunlara param yok derseniz parka gidin ikinizde bir hava alın.. Emin olun daha mutlu ve huzurlu olacaksınız.. Zaman kısa ve kuşlar uçuyor 😉


İşte size 10 maddelik HUZUR PLANI..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...