18 Ekim 2017 Çarşamba

ÖZLEMMMMM

Herkese güneşli bir içi cıvıl cıvıl bir sabahtan koca bir MERHABA…


                 Eeee görüşmeyeli neler yapıyorsunuz. Ben gene malum geçen hafta gene çok yoğundum..Hatta cumartesi bile çalıştım..

                   Evimi özledim,kızımı özledim,eşimi özledim. Valla en çokta uykuyu özledim.. O yüzden Pazar tüm gün evdeydim markete gidişimi saymazsak. Özlem demişken bugün özlemlerimizi konuşmak istiyorum. Rabbim ne güzel bir his vermiş dimi.. Özlem.. Özlemek. Ahhh ahhh neleri özledim, nelere şükür edecek kadar özlemlerime kavuştum.. Ve en çokta ölen sevdiklerimi özledimL((
                  Sevdiklerimizin değerini yanımızdayken anlamıyoruz. Ne zaman ulaşamıyoruz o zaman ahhh ahh diyoruz.. Bunu en iyi gurbette olanlar,sevdiklerinden ayrı kalanlar ne demek istediğimi iyi anlarlar. Ama işte sadece bu değil ki özlemlerimiz. Belki bir gün memleketten uzakta olup canınız bici bici çekecek ahh diyeceksin benim gibi ADANA ‘da olsam yerdim. Ya da bir bilim kurgu filmine gideceksin Ahhh yavuz abim olsaydı ne beğenirdi diyeceksin. Bu yemeği bence güzel yaptım ama ahhh annem olsaydı tadına bakıp’’ aferin kızım ben demiştim istersen tekeden süt çıkarırsın diye.’’ Diyeceksin.. İçin sızlaya sızlaya yaşadığınız o özlem varya yerini dolduramadığınız insanları hiç beklemediğiniz anda aklınıza getirir. Mesela dün akşam tv8 de bir program var. Hep böyle 8 den geriye nostalji yapar. Eşimle keyifle izleriz. Tam güle oynaya izlediğimiz dakikalarda. Bir anda eski şarkılara geçti.. ünlülerin ilk meşhur oldukları çıkış şarkılarına… Herşey o bir anda oldu.. İBRAHİM TATLISES  AYAĞINDAAA KUNDURAAA YAR GELİR DURAAA DURAAA …. Ahh dedim anacığımın şarkısı… O anda gözüm doldu,burnum kızardı ve malum ağlamaya başladım.. İşte özlem bu… Yanı başımdayken ne kavgalar ederdik. Hep jenerasyon farkını yaşardık. Hep o en iyisini bilirdi. Ben de ben.. Şimdi inanın kimin bildiği hiççç umrumda değil keşke gene kavga etsek.. Gene tartışsak ama yanımda olsa..  Özlem denen o duygu var ya o duygu her şeyi silip unutturur işte.. Anneleri yaşayanlar şanslısınız.. Lütfen elinizden geldiğince annenizi kırmayın. Onu mutlu etmek için elinizden geleni yapın. Hep onlar bilir ya. Doğrusu o olmasa bile annecim haklısın diyin. Bir kerede haklı olmayı değil,huzurlu mutlu olmayı tercih edin. Benim tek tesellim ölünce kavuşacağımı bilmek. Yoksa dayanılmaz bir acı…
                   Özlemmm özlemmm. Abimi de nelerde özlüyorum anlatmak uzun sürer.. Keşke yanımda olsun dediğim anlar çok.. Benim yakışıklı,çılgın,Zeki, karizma abim.. Onu zaman zaman anlattığım doğrudur. Önceki yazılarıma bir göz atın derim tabii eğer merak ediyorsanız. Hepinizin annesinin ellerinden öperim.Onlara en iyi hediye iyi bir evlat olmaktır. Sarılın birbirinize.. Rabbim onları başınızdan eksik etmesin.

Hoşça kalın. Takipte kalın..


4 yorum:

  1. Gel bir sarilalim o zaman seninle kaderdasim❤Kelimelerin tam da suandaki ruh halime,duygularima hitap etti.Ben cok sukur kaybetmedim ailemi ama gurbetteyim.Ama ne yalan soyleyeyim utandim biraz senden suanda.Bende son yazimda biraz isyan icerikli bir paylasim yaptimda.Ama senin durumun cok daha farkli💕Olum allahin emri de su ayrilik olmasaydi...Sabir🙏Rabbim nurlar icinde yatirsin anacigini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın ya.Koş gel sarılalım hemen.Sen benden şanslısın. En azından hayatta olduklarını bilmek güzel.Rabbim ayırmasın.. Yazından bahsetmişken girdim sonuna kadar okudum.Geçmiş olsun tükenmişlik sendromunu bilirim. Canın hiçbir şey yapmak istemez hatta ve hatta yataktan kalkmak bile istemez.Ama gurbette de olsan ayakta güçlü olman için bir sürü nedenin var bence..Hayat her ne olursa olsun inan bana herşeye değer.. Yaşamana bak..Arada yazışalım.Yakınsak buluşalım.. Blog yazmayı en çok bu yüzden seviyorum.. Beni anlayan hiç tanımadığım insanlarla kalplerimizin,ruhlarımızın yazılarla buluşması.. Kendine çok iyi bak daha enerjik yazılar bekliyorum senden.. Öpüldün.. Bu arada duan için saol amin inşallah.. sevgiler..

      Sil
  2. Özlemek, özlenmek dünyanın en güzel duygularından.. Güzel bir yazı olmuş kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bu arada hoşgelmişsiniz bloguma :) sevgiler..

      Sil

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...