2 Ekim 2017 Pazartesi

MİLATTIR EYLÜL




                   Yıllar yıllar evveldi. Benim EYLÜL ayını milat ilan etmem.

                       

                      Daha önceki yazılarımın birinde anlatacağımı söylemiştim. Abimle zor yıllar geçirdiğimiz bir çok yıl yaşadık. Bunları daha önceleri anlatmıştım. Fakat ne yazık ki 18.09.2000 yılında aramızdan ayrılmasıyla annemle benim hayatımızın akışı değişti.

                      Yeni bir eve taşınıp, Yeni bir hayata merhaba demiştik. Maalesef ki yavuz yılmaz bir kere dünyaya geliyor. Onsuz bir hayatı yaşamayı bırak düşüncesini bile hiç kurmamışken aklımızdan elimizden kayıp gitti.Evden taşındık neden çünkü baktığımız heryer onu hatırlatıyordu. Ki zaten kiraydı ev taşınma kararını vermek zor olmadı.Bu birinci nedenlerimden birisi ..

                      Ve sevgili eşimle bir ara ayrılık yaşadık. Bu olayda çok enteresanlıklar içerir. Bunu başka bir gün anlatacağım. Bilmiyorum tesadüf sandığınız şeylere farklı türden bakarmısınız. Ben irdelerim,sorgularım. Ve eşimle ayrılışımız tekrar biraraya gelişimiz. Araya giren 3.şahıs gibi bir çok konunun yaşanmasının hiçte tesadüf olmadığını hep düşünmüşümdür. Neyse bir araya gelip tekrar evlenmek için karar verdiğimiz zamanda Eylül ayıydı.


                     Sanırım ben Eylül aylarını sonbahara dönüş nedeniyle bir sirkelenme,yeniden yeşerme,yeniden kendini toparlama için bir milat olarak görüyorum. Benim için Aralık'tan ziyade Eylül daha bir başkadır. İşte böyle...

                     Yalnız Ekim ayının başlarında biten Eylül'ü anlatmakta çokta tuhaf oldu.

Hoşça kalın.Takipte kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...