1 Ekim 2017 Pazar

BİTENLER VE YORUMLAR

Slmmmm millet. Nasılız ? Bir pazarından sonuna gelmişken enerjimizi depoladık mı ?



            Dün bir köşede bitenleri biriktirdiğim bir torbam vardı. Ooo baktım bayağı birikmiş. Bende  paylaşayım o halde dedim. 








yaklaşık 5 adet şampuan bitirmişim gerçi biri eşimin en başta head&shoulders olan. Sanırım hayatından memnun ki devamlı aynısından aldırıyor. BİOBLAS  organicoils 'den pek memnun kalmadım. Ama yinede kullandım. HİMALAYA HERBALS  anti-dandruff olanının 2. alışım. Kızımla severek kullandık. Kızımın saçında kepeği var ama kepeklerini bitirdi diyemeyeceğim. CREİGHTONS markasının coconut&keratin şampuanının sadece kokusu muhteşem bende çokta bir işe yaramadı. Sadece saçta yumuşaklık veriyor.Ama benim saçım normalde de yumuşak.. yves rocher markasının bu kepek için olanını kızıma aldım ama ne kokusu ne kendisi hiçbir işe yaramadı... Bir dahada almam. 

           OGX diye bir markanın sanırım gratisten almıştım. spreyinin artık tarihi geçti ama yazın saçlarda muhteşem işe yarıyor. Hem denizden çıkınca kullan, hem banyo sonrası kullan, hem bakım yapıyor ,hem de yumuşatıp açılmasına yardım ediyor. Şiddetle tavsiye ederim. Avonun naturals serisinin saç bakım durulanmayan kremini kullandım. aslında o da benim saçıma uygun değilmiş ama uçlarına kullandım aslında kokusuna hasta oldum.Saçınız kuru ise tavsiye ederim. 


         GARNİER'ın kullanmış olduğum sanırım 4. arındırıcı temizleme jeli çokta memnunum.Gerçekten cildimi rahatlatıyor ve yağ kontrolünü muhteşem sağlıyor. Şu anda elimde başka bir ürün var o bitsin tekrar dönüş yapacağım. Garnier'ın micellar kusursuz makyaj temizleme suyu karmadan yağlıya dönük olan ciltler için ama ben pek memnun kalmadım. Yine göz makyajımı çok iyi çıkardığını söyleyemem. Bitti ve almayı düşünmüyorum. 

           Gelelim selülit savarlara.. Watson'dan aldığım kendine ait olan firmin cool gel sabah akşam çok düzenli kullandığım söylenemez ilk zamanlar evet kullandım ama son zamanlarda sanırım pek bir numarasını görmedim diye mi bıraktım bilmiyorum. Ama kokusu fena değil. Az selülitiniz varsa alabilirsiniz. Yoksa çok büyük bir gelişme beklemeyin. Yorgun bacak kremi KRAUTERHOF markasının valla benim bacağımı yorgun olduğunda denedim sanki biraz vicks gibi düşünün ağrı kesici niteliğinde dinlendiriyor. Ama tekrar çok yüksek para verip alacağımı sanmıyorum. 

           Vee benim muhteşem birşey dediğim BEPANTHOL body lotion ..Öyle süper ki diyelim çook yandınız ve her yeriniz gerildi yanım yanım yanıyorsunuz. Bunu duştan sonra sürüyorsunuz. Ohhh hemen bir rahatlama,gerilme hissi hafifliyor ve nemlenmiş bir tene kavuşuyorsunuz.Bepanthen olduğu içinde hücre yenileyici özelliği de bulunuyormuş. Bence en beğendiğim 2 senedir de kullandığım bir ürün.Benden tavsiye...Arko nem el kremi benim ennn ennn çok kullandığım ürünlerin başında el kremleri açık ara başı çeker.Neden çünkü ellerimi nemsiz kuru olarak kullanmak benim için zordur. O yüzden el kremleri evde işte çantamda hep yanımdadır. Bu kremi çok beğendim.Ne çok yağlandırıyor,ne de hemen kuruyup gidiyor. Tam kıvamında yumuşacık nemli bir his bırakıyor. Zaten dibine kadar kullandım. Yine aldım. Gene ARKO NEM serisinden başka bir tanesini deniyorum şimdi.  

          Vücut şampuanlarının en sevdiklerimden ve devamlı kullandığımdan. Kaçıncı bitirişim bilmiyorum ama bunun yapısı kokusu muhteşem. DURU PERFUME MYSTERİOUS ORCHİD sanırım orkide kokusu.. Son olarak da bitirdiğim ESSE markasının koyu renkli ojeler için olan asetonu.. Gayet başarılı bence çok iyi çıkarıyor. Tek darbede çözüyor hemen.Tavsiye ederim. 


                    Benim biriktirip kullandığım ürünlerin yorumları bu kadar. İçinizde kullanan memnun kalan yada kalmayan varsa yada tavsiye yorum olarak bırakırsanız sevinirim. 

Hoşça kalın,Takipte kalın...






4 yorum:

  1. Ne güzel ürünler kulkanmışsın canım.
    Tavsiyeni dikkate alacağım..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canım Himalaya çok güzel bir şampuan orman gibi kokuyor ama benim saçlara hiç iyi gelmedi çok istedim iyi gelmesini, Elidora kaldım yine :(
    bepantholun iyi olacağını düşünüyorum kremleri çok güzel.
    sevgiler 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bende çok severek kullandım kokusunu da sevdim. Tabii kozmetik herkese iyi gelecek diye bir kaide yok. Ki kaç şampuan denemişim şimdi daha iyi anlıyor insan.. Saç boyalı olmasa zeytinyağlı sabun harici kullanmam aslında ama işte o da olmuyor şimdi.Bepantholun dudak onarıcısı da deli bişey. Anında rahatlatıcı kışın alıyorum hep..Sevgiler canım.. Okuduğun için teşekkürler..

      Sil

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...