6 Ekim 2017 Cuma

BİR FARKINDALIK HİKAYESİ

Selam benim bloğumun güzel insanları..

               Nasılız bugün? Umarım keyifler yerindedir. Gerçi gelgitleri olan bir havalarda insanında gelgitleri olsa da boş verin her şeyi bakın keyfinize..Her şeyin başı sağlık bence.. Bu aralar hastayım da L Malum havalar karışık olunca, bir sürü hava değişimi bünye dayanmadı maalesef..

                 Bugün bende hazır sağlıktan bahsetmişken bir zamanlar akıl sağlığımla ilgili konularda yardım aldığım bir insandan bahsetmek istiyorum. Evet hemen önce hikayemi anlatayım sonrasında neler yaşadığımı aldığım yardımı anlatacağım.
                 Eşimden boşanmıştım. İlk günler her şey çok kötüydü. Boşanırken ikimizde çok zorlandık.. O mahkeme odasındaki anlarımızı bir daha yaşatmasın Rabbim. Ama şimdi iyi ki yaşamışım diyorum. Neyse bu ayrı bir yazı konusu bir ara onu da yazacağım konunun çok meraklıları var biliyorum. Her şeyi anlatacağım sırayla.. İşte o ilk günlerde kendimi bu acı durumdan,bu buhrandan kurtulmak için çıkış yolu arıyordum. Geçmişte psikolog deneyimim olmuştu abimden dolayı bana iki kitap önerisi ve günlük yazmamı önerip başından savmıştı. Bende bunu bildiğim için gitmek istemedim.Psikiyatr direkt ilaç yazıp uyuşturuyor diye istemedim. Bende ne yapayım derken yaşam koçu diye bir başlık gördüm internette. Taksim’de bana yakın bir yerde birilerini ararken buldum o değerli insanı.. İnanın bana süper yürekli bir kadın. Aradım randevu aldım. İlk görüşme ücretsizdi hatta benim için 1 seansını bile harcadı.Anlattım,dinledi dinledi. Onun yanında o kadar rahat hissettim ki sanki yıllardır tanışıyorduk. Sanki bir şekilde birbirimize bağlıydık.Ve çok uygun bir ücretle  seanslara başlamaya karar verdim. Haftada 1 görüşme olarak başladık. Ama inanın bana dediği her şeyi yapmış olsaydım hayatım tamamen bambaşka olurdu. Daha önceki yazılarımda belki bahsetmişimdir. Şu an hatırlamıyorum ama, Her gün şükür listesi yapıyordum. Kendime en kısadan en uzun vadeye kadar yapılacaklar listesi yaptırmıştı. Her hafta düzenli olarak sporuma gidiyordum. Durumlar bir ara çok karıştı. İş konuları,aile,eşimle yakınlaşmalarımız. Adamla boşanmışsın ve kızımız ortak olduğu için devamlı görüşüyoruz. Aslında hiç ayrılmamış gibiyiz.Kızımı havalimanına beraber almaya gidiyoruz. Yolda omzuma yatmalar.Yok facebookta bana yorum yapanları kıskanmalar. Bunların eşgalini aldım tek tek hesap soracam demeler… vs vs dediğim gibi hepsini anlatacağım. Bunları işte anlatınca birgün dedi ki ‘’ eğer dedi sizin daha iyi olmanız için bir süreçse belki de 1 yıl sonra bir araya geleceksiniz ‘’dedi. Ve biz 1 yıl dolmadan bir araya geldik. Bana çok şeyler kattı hala daha onun dediği şeyleri hayatıma uygulamaya çalışıyorum. Canım benim kitap yazıyordu taa o zaman ve geçen sene çıkardı kitabını ve öyle güzel işler yapıyor ki insan ona hayran olmaması gibi bir lüksü yok. Bağımlılıkla mücadele işlerine adadı kendini. Zaten uğraşıyordu şimdi ise sivil toplum hareketi olarak gerçekleştiriyor. Madde bağımlılarını iyileştirme süreçleriyle ilgili hem ailelere, hem de hastalara yardım etmeye çalışıyor. O meleğin adı ÇİĞDEM SÖNMEZ.. Kendisinin de özel bir hikayesi var. Ama o da aydınlanmış özel insanlardan biri. Kendisi Mevlana aşığıdır. Çok seviyorum seni ya.. Hele annemin ölümünde telefona sarılıp ‘’ çidoo annem öldü L(( ‘’ diye hastane koridorunda ağlayarak yığıldığımda bütün işini gücünü bırakıp iki gün benle tuanayla ilgilendi. Ondan güç alarak kızıma anlatabildim. Hakkı ödenmez. Ama Rabbim iyi ki hayatıma onu da kattı.

                 İşte böyle herkes yaşam koçu olmuyor. Önüne gelen yaşam koçuyum diye ortalığa atılıyor ama o çok dolaşanlar işi sadece para olarak görenlerden ibaret… O kendini,hayatını bu işe adamış. Hepimizin bir görevi olduğunu düşünüyor. Hepimizin bu dünyada bir amacı olduğuna inanıyor. Farkındalıkları bulmayı ben onunla buldum. Hikayesini internette araştırarak okuyabilirsiniz. Kitabını da aşağı koyacağım ince bir kitap ama etkili belki okumak istersiniz. Sevgiler….





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...