29 Eylül 2017 Cuma

KUAFÖR MASRAFLARINDAN NASIL KURTULURSUNUZ..

KUAFÖR  MASRAFI  MI ? O DA NE ????


                   Yaklaşık 1 yıldır sadece düğünler hariç yani ortalama 2 defa  olarak gittim. Onun dışında SIFIR… Diyeceksiniz ki eee İlknur saç kesimi,kaş,bıyık,manikür,pedikür,boya ne yapıyorsun????
                     Gerçi eşim bana diyor MASRAFSIZ KADIN diye… Benim tek masrafım kitap almam.. İnşallah bu sene bu lüksüme de bir çare bulacağım..
                     Önce saçlardan bahsedeyim; Kendim kesiyorum ve boyuyorum.. Sarı röfleyi önceden 200 tl’ye yaptırırdım. Şimdi ise 4,5 tl ye çok şükür yapıyorum. Diyeceksiniz ki nasıl yapıyorsun..Valla alüminyum folyolarımı aynı kuafördeki gibi kesiyor aynanın karşısında uygulamasını yapıp kapatıyorum. Ortalama 45 dk. Bekliyorum sonrasında yıkadığımda istediğim şekilde rengini buluyorum. Şu ana kadar kızıllık hiç yaşamadım. Saçlarımı kesimi de ben öyle katlı kesim sevmiyorum ve düz kullanıyorum. Sadece önlere kat veriyorum..Islakken ayna karşısında tarayarak göz kararı uçlarından kesiyorum.

                 Gelelim kaş ve bıyıklara J) Kaşımın yapısını hiç bozmadan cımbızla çıkanları alıyorum. Bıyıklarımı da ipi ayak parmağıma bağlayarak alıyorum. Tabii bunlar zamanla yetenekle alakalı gibi görünse de bence herkes yapabilir yeter ki isteyin..

                  Manikür ve pedikür de yaklaşık 1 yıldır yaptırmıyorum.evde kendim yapıyorum. Bunun için bir çok alet edevat var zaten. Sadece evde ayıracağınız ortalama yarım saat yeterli. Ellerimdeki ve ayaklarımdaki tırnak etlerimi itiyorum , kesmiyorum.  Kenarlarına besleyici yağ sürüyorum. Ojelerimi de kendim sürüyorum. Topuklarımıda topuk için yapılmış ayak törpüleri var onunla duşta törpüleyip gece yatmadan önce de vazelin sürüyorum çorap geçirip uyuyorum. İşte bu kadar.

               İşte benim kuaförlük bir işim kalmamış oluyor. Sizinde evde uyguladığınız bambaşka fikirleriniz veya yorumlarınız varsa bana yazarsanız sevinirim.


Hoşça kalın.Takipte kalın.. 

6 yorum:

  1. Su evde sac boyama isini cozebilirsem bende masrafsiz bir hatun olucam aslinda😁😁Manikurumu,pedikurumu bende kendim yaparim ama🖒🙈😁😁

    YanıtlaSil
  2. Ayyy tam beni anlatmışsın.Saçımı kendim boyarım,manikür ve pedikürümüde ben yaparım.Büşra yakın olsak saçını ben boyardım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaaa yaaa gordunmu tuhhhh ucretsiz kuafor hizmeetini kacirdim.😂💕

      Sil
    2. süpersin.Valla bizden olanlar çoğaldıkça sanırım kuaförler yürüyüşe geçecek.Alkış sana da..

      Sil
    3. #busra canım bana yakınsan gel bende boyarım..

      Sil
  3. Yaaaa ne tatlisinizzzz😁💕Girl Power💪👸😁😁

    YanıtlaSil

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...