1 Şubat 2016 Pazartesi

21 GÜNLÜK ARINMAYA KİMLER KATILIYOR..

Hoşgeldin Şubattt


Arkadaşlar slm herkese..

Bugün nasılız yeni bir hafta başı,yeni bir  ay başı ve kendimiz için yeni başlangıçlar zamanı. 

Evet sizlerle beraber kendimize yeni bir program yapalım. Üzerimizden atmak istediklerimizi, Değiştirmek istediklerimizi, kötü alışkanlıklarımızdan kurtulmamız için yeni bir ay ve 21 günlük süreç ne dersiniz yapalım mı? 


Sizde bana katılın. Ben bugün yeni bir değişim için başlangıç yapıcam.


Eğer katılmak istiyorsanız yoruma katıldım yazmanız yeterli hadi bakalım ..

 

Öncelikle kendinize yeni bir defter ve kalem alın. Çünki artık günlük herşeyi yazıcaz. Duyguları vs.değil sadece yediklerimizden tutunda içtiğimiz suyun tadına varasıya kadar herşeyi. 
   Hadi bakalım. Bana katılır mısınız ?

4 yorum:

  1. ben katılsam mı acaba ? yeni yıl itibari ile zaten yogayada başladım ... nasıl olur acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soslu bademim hadi katıl katıl katıl. Güçlerimizi birleştirelim :)) yeni yıl ve yaza yeni bir biz düşünsene hoş olmaz mı biz buna cepte değişim detoksu diyoruz. ;)

      Sil
    2. Hadi o zaman varım ... Deneyelim bir ....

      Sil
    3. İstikrarla devam edelim.Hem vücut sağlığımıza hem de ruhumuza ve beynimize iyi geleceğine inanıyorum.1 şubat için yapılacakları yazdım ve bende onun için çalışmaları yapıyorum. Hadi 1 şubat bismillah başlayalım. uygulumak isteyen bizi takip etsin.

      Sil

BİSMİLLAH

                                  Hep (Bugün yeni bir  Gün ) diyerek başlıyorum..Ama hep eski gün oluyor.. Hayatımda bazı olmaması gereken ş...