1 Şubat 2016 Pazartesi

1 ŞUBAT YENİLENMENİN İLK GÜNÜ YAPILACAKLAR

Tekrar slmmm herkese


Bugün demiştim yenilenmeye başlıyoruz diye..

Bugün ki yapılacakları yazıyorum.


1- Bu yazdıklarımız Defterinizin temiz sayfasına yazıp gün içerisinde 10 defa tekrar ediyoruz. Ara ara yalnız. Yada her okudunuz da 2 şer defa hissederek okuyun.

BU YAŞAM,İÇİNDEKİ HERŞEY İLE BANA HİZMET EDİYOR.BEN DE VARLIĞIMLA HİZMETİN BİR PARÇASIYIM.ŞİMDİ OLDUĞUM NOKTADA BENİ MUTSUZ EDENLERİ BULDUM.BENİ ''KENDİM OLMAYA '' GÖTÜREN DEĞERLİ KİŞİ VE HİKAYELERİN ANLAMINI FARKKK EDİYORUM.BU HAYAT BENİM...


2- Ben (Adınızı söyleyiniz)
Bilerek ya da bilmeyerek alt ve üst bilincimde oluşturduğum tüm gereksiz ve negatif düşünce kalıplarımı iptal ediyorum.
Bunların yerini sevgiyle dolduruyorum.

3- Tüm yediklerinizi ve içtiklerinizi yazın. Özellikle gün içerisinde içtiğiniz su miktarını bir kağıda işaretleyin. 

4- Bugün akşam yada boş bir anınızda bir çizelge hazırlayın. yalnız çizelgeyi kendi el yazınızla tamamlayın. 
HEMEN YAPILACAKLAR :
1 SAAT İÇİNDE YAPILACAKLAR:
1 GÜN İÇİNDE YAPILACAKLAR:
3 GÜN İÇİNDE YAPILACAKLAR:
7 GÜN İÇİNDE YAPILACAKLAR:
2 HAFTA İÇİNDE YAPILACAKLAR: 
1 AY  VE 1 YILLIK YAPILACAKLARI YAZIN.
Bu çizelgenin sebebi kafanızda uçuşup duran bekleyenleri kağıda aktarıp hem rahat takip etmek hem de zihninizi daha rahat bırakıp farkındalıklarınızı fark edebilmeniz için zihin temizliği... 

Şimdilik bugün bunları yapacağız. 3. seçeneği hergün devamlı yapıp listemizi takip edeceğiz. 

Takipte kalın..Hoşça kalın.. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...