16 Mayıs 2016 Pazartesi

GÜZEL BİR HAFTA OLSUN...

Güzel,umutlarımızın yeşerdiği, içimizin kıpır kıpır olduğu bir hafta dileğiyle…

Artık eskisi gibi yazamıyorum. Malum yoğunum sınavlara hazırlık, düğün sezonu açıldı ayrıca Turizm olarak çok yoğun bir yıl olmasa da malum olaylardan dolayı yinede yoğun sezondayız.

Elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. Aklımdakileri,kalbimdekileri yazıya dökmek gerçekten beni rahatlatıyor. Deftere yazıyor olsam sanırım gene ihmal ederdim. Gerçi bu aralar çoğu şeyi istikrarlı yapmaya başladım bu da beni deli gibi motive ediyor.
Efendim malum şekeri bıraktık,Derslerin ilk sınavlarından iyi puan aldık. Kızcağızımın kırılan kolu kaynadı çok şükür alçıdan kurtulduk. Tecrübelendik bu konuda.Allah bir daha göstermesin tabii ki. Ama buna da şükür daha beterde olabilirdi. Eeee sizler ne alemdesiniz neler yapıyorsunuz. Yaza girdik. İçinizde güneşle birlikte bir kıpırtılar enerji yüksekliği var mı? Bugünde siz yazın. Bana J))
Aslında yazacak o kadar çok şey birikti ki aklım sırayla teker teker… Bu hafta beni takipte kalın…

Eeee hadi ne bekliyoruz bakalım ilk kim yorum atacak bana J)


Sevgiler….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...