22 Mayıs 2016 Pazar

BİTEN ÜRÜNLER 2

Herkese güzel bir pazar dilerim.

Evet aslında uzun zaman oldu bunlar biteli. Clarins markasının Masvelt'i  yaklaşık 3 yıldır bitirmeye çalışıyordum. Ve en sonunda düzenli kullanımla dibini gördüm.Çok memnun kaldım mı bilemiyorum. Düzenli kullandığım söylenemezdi. Sonunun evet düzenli kullandım ama çokta bir etkisi olduğunu sanmıyorum. Ama güzel övgüleri olduğunu bilerek almıştım. Sıkılaşma için kullananlar fayda gördüğünü söylüyor. Ama ben bu tarz ürünlerin içten de desteklenmeli ve hatta spor mutlaka yapılması gerektiğini düşünüyorum. Yoksa yalnız başına mucize yaratamazlar.

Nivea markasının Good-bye cellulite gel cream bence iyi bir ürün. Dediğim gibi yine yalnız başına mucize değil. Ben zaten yürüyüş ve pilates yaptığım için destekleyici olarak memnun kaldım. Bunun tek özelliği sadece problemli bölgeye sürüyorsunuz. masaja gerek yok. Düzenli kullandığım için memnun kaldım diyebilirim. Ama selülit sporsuz beslenmeye dikkat edilmeden üstesinden gelemezsiniz. Bu ürünü rahatlıkla tavsiye ederim. ortalama 40 tl civarında yaklaşık 1 ay kullanım süresi var.

Takipte kalın..Hoşça kalın..

1 yorum:

  1. Nivea'nın kullanım süresi ne kadar azmış İlknur'cuğum. Düzenli kullanmak gerektiğinden bende de bu aralar düzen filan hak getirdiğinden denemiyorum hiç :)

    YanıtlaSil

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...