13 Mart 2016 Pazar

WET N WILD COMFORT ZONE PALET SWACH

Slm tekrar size zaten bildiğiniz ve makyaj severlerin devamlı kullandığı bir paletten bende bahsetmek istedim.Gelenek haline geldi:))


Renklerin hepsini kullanmasam da gerçekten çok kullanışlı bir palet.Doğal ve toprak tonların hakimliğinde at çantana her an kullan. Ben genelde azalan renkleri kullanıyorum. Gerçeği çoğu zaman başka tekli farlarımı da kullansamda bu paleti sevdiklerim arasından atamam. Yapısı güzel,Biraz tozutması oluyor ama 8'li far olarak ve pigmentasyon olarakta kalıcı fiyat olarakta uygun ben bunu 19 tl gibi fiyata almıştım.Gratisten. Denemenizi tavsiye ederim..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...