13 Mart 2016 Pazar

BİTEN ÜRÜLER 1

Evett bugün son olarak ilk defa paylaşacağım biten ürünlerim ve yorumlarımla kapatıyorum.


En başta tek duran selülit için kullandığım ve gratisten aldığım ele takılan masaj aleti ile başlayayım.Alet güzel ve işlevi de gayet iyi. Ben o selülit ve çatlak görüntüsünü hiç sevmiyorum Rabbim de bu konuda bana torpil yapmış :) bir tane çocuk doğurmama rağmen hiçbir yerimde çatlağım yok.Gerçi hamileykende aşırı kilolu olmadım. Genelde aşırı kilo alıp vermeler genelde sarkma ve çatlak oluşumu yapıyor. Evet bu masaj aletinin demirden olan bilyeleri zamanla paslandı bende attım yerine sephoradan yenisini aldım. Şimdi onu kullanıyorum.

Palmolive  thermal spa kokusu çok hoş ayrıca sıkılaşma vaad ediyor ama öyle bir etkisi varmı hissetmedim. deniz yosunu özü ve termal mineraller içeriyor dediğine göre hoştu belki yeniden alabilirim. Ailecek kullandık çabuk bitti aslında.

Le Petit Marseıllaıs vanilya sütü banyo ve duş jeli kokusu muhteşem ben zaten coconut,çikolata,badem ve vanilya kokularını duş jellerinde ve body butterlarda bayılırım. nemlendirme ve besleme vaad ediyor.Duştan sonra cildiniz yumuşacık oluyor canlanmış gibi.

Revox saç dökülmesini engelleyen ve saç büyümesini hızlandıran at kuyruğu şampuanı: ben bu şanpuanın kokusuna bittim.. Kendisiyle aramızda ilk 25 gün pek bir yakınlık hissedemedik. Kokusu hariç. Bir kaşınma yaptı ve zaten çabuk yağlanan saçlarım daha da fazla yağlandı. Çoook böyle aşırı bir dökülmem olmadığı için engelledi mi engellemedimi bilmiyorum ama son 5 gün bir saçlarımda değişiklik görmeye başladığımdan dolayı tekrardan almaya karar verdim. Biraz tuzlu bir şampuan ama bence 2. de alınıp devam edilmeli zaten bu tarz ürünler en fazla 3 ay kullanılmalı sonra ara verilmeli ki tekrar edildiğinde işe yaramamazlık yapmasın.

Revigen for women: valla revox 'tan sonra alıp bir ara deneme yapayım dedim ama cık cık. Maalesef beğenmedim. Zaten 3 yıkamada bitti.Tatile giderken kullanan varsa alıp gidebilir.

Avon care cocoa butter el kremi :  Kokusunu çok sevdiklerimden 2 tane almıştım. Bu evdekiydi ve birde iş yerine bırakmıştım.İkisi de bitti :( yine alacağım ürünlerden.Ben öyle çok yoğun gliserinli ürünleri sevmiyorum. Elimde yapış yapış hoşuma gitmiyor o yüzden biraz yoğun biraz hafif daha iyi. Ellerime ben çok önem veririm. Mutlaka nemlenmeli ve kuru kalmamalı. Ojeli olmayabilir ama tırnaklarında ellerinde bakımlı ve temiz ise Sen gerçekten elit bir bayansındır benim için.

Bebak acı badem sütü : Yıllarca kaç tane bitirdim bilmiyorum. Hiç sayısını tutmadım ama vazgeçemediğim göz temizleme hatta kuru bir cildiniz varsa makyaj temizleme ürünü diyebilirim. Süper yumuşak gözü yakmayan şıp diye pamuğa döküp en zor ruj rimel ve eyeliner dahil çıkarabileceğiniz bir yapısı var.Gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.

Maybelline the falsies volum Express rimel: Muhteşem bir rimel hayatımda bir sürü rimel denedim ama bunun gibisini üstüne tanımam.Benim gözüm hassas bir yapıya sahip en ufak bir beğenmemezlikte gözlerim kızarır. Buna hiçbir reaksiyon vermiyor diyebilirim.Kirpiklerimi hem güzel kıvırıyor, hem de dolgun bir görüntü verirken topaklanmada yapmıyor. Daha ne olsun...

Avon big daring volüme maskara: Ben evde bu maskarayı unutmuşum arada kullanıyorum ama sebebine gelince hem gözümü yaşartması hem de renginin kahverengi olması çok fazla beğendiğimi söyleyemem ama arada kullandım. Ehh işte..

Signal expert protection diş macunu : Son olarak diş macunumuz çok çok memnun kaldık denilmese de fena değil yine alınabilir. Arada macunları değişik kullanılması gerektiğine inanıyorum arada değişiklik yaptığımda alabileceğim bir ürün.

Evett bugünlük bu kadar bir dahaki bitenlerde buluşmak üzere.

Takipte kalın..Hoşça kalın..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...