22 Şubat 2016 Pazartesi

VE DETOKS BİTER...

Güzel bir hafta geçirmek dileğiyle Merhabaaa

Evet uzun yorucu bir o kadar da öğretici bir haftayı geride bıraktım. Haftasonum bile çok yoğundu. Yurtdışına göçmenlik seminer organizasyonumuz vardı. Allah’ım Sanırım herkes Türkiye’den kaçmak peşinde.. Neyse bitti çok şükür.

Bugün yazmak istediğim konu hatırlarsanız 21 günlük detoksun dün itibariyle sonuna geldik. Evet arada sırada zorlasa da sonuna gelebildiğim bir süreç oldu. Her gün alışmamış olduğum bazılarını bilsem de yapmadığım şeyleri bilerek yapmak bazen zorladı. Peki  ne öğrendim.Bu süreç bana ne katkıda bulundu. Efendim şimdi bendeki değişiklikleri sıralayalım…

Öncelikle kendimi hafiflemiş hissediyorum. Kafam daha rahat çalışıyor. Cildim daha iyi diyebilirim. Bu da bol su içmemin faydaları. Bu zamana kadar çok fazla su ile arası olmayan biri olarak her gün bu rutini gerçekleştirmiş biri olarak şimdilerde canım ister istemez su çeker oldu. Aaa benden böyle bir performans mümkün değildi. Aklıma gelirse belki 1 bardak anca. Şimdi ise günde koca bardaklarla 7-8 bardak içiyorum çok şükür. Şükür denince aklıma gelebilecek her şeye yazmadan da şükür eder hale geldim. Ve bunun akabinde çok sevindirici güzel gelişmelerde yaşamadım diyemem. Hala devam etmekteyim. Çünkü hayatında 21 gün devam ettiğin bir şey 21 gün sonunda alışkanlığa dönüşüyor.

Kısacası daha çok kitap okuyorum. Daha çok su içip , sağlığıma daha çok dikkat ediyorum. Manevi yönden daha çok Rabbime yöneldim. Artık her şeyden bir güzellik bulur hale geldim. Elimdekilerin değerli olduğunu daha çok biliyorum. Ve onlara sımsıkı sarılıyorum. Mesela Kızımla günde bir kere de olsa sarılma seansı yapıyoruz. Başkalarını eskiden çok takardım ama şuanda umurumda bile değil kimse. Çünkü bu hayat benim iyisi ile kötüsü ile benim. VE dünyaya bir kere geliyoruz. Bu zaman zarfında yaşadıklarımız ve yaşattıklarımızın haricinde götüreceğimiz hiçbir şey yok. Benimle ilgili kafama takacağım tek şey ailem sevdiklerim ve kendim. Gerisi beni bağlamaz. Başkalarını ilgilendirir. Daha çok yürüyorum. Daha çok çalışıyorum. Daha çok mutlu olmaya ve dua etmeye çalışıyorum. Yeni yeni hedeflerim var. İnsanın hayatında mutlaka hayalleri ve amaçları olmalı. Yoksa aklını oradan oraya boş boş şeylerle meşgul eder göçüp gider. Ben bunu çok iyi anladım. Eskiden çok hayallerim olduğunu,kendime daha güzel amaçlar edindiğimi hatırladım. Bu detoksta ne kadar boş şeylere canımı sıktığımı üzüldüğümü ve bunlar yüzünden enerjimi saçmalıklara harcadığımı fark ettim.


Kısacası kafamdaki çöplerden,vücudumdaki mikroplardan, hayatımda,evimde olan fazlalıklardan arındım. Ve çok daha fazla enerjim var. Ve enerjimi benim,ailem ve dünya için iyi olan şeylere harcamaya çalışacağım…

2 yorum:

  1. Ne güzel bir detoks olmuş keşke yapabilsem dedim ama kesin yarıda kalır :)

    YanıtlaSil

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...