7 Şubat 2016 Pazar

7 ŞUBAT DETOKS

Güzel güneşli bir pazar gününden merhaba

Umarım hepiniz benim gibi güzel uyanmışsınızdır.
Kızımızın yanımıza gelmesiyle gözümüzü açtığımız birbirimize şakalar yaparak gülerek karşıladığımız herzaman ki pazarlardan.

Evt herşeyi temizlediysek bugünü sevdiklerimize ayırıyoruz. Sevdiğiniz şeyleri yapın. Bendende bir bol köpüklü bir türk kahvesi söyleyin kendinize.. 
Detoksumuza aşağıdaki olumlamayı herzaman ki gibi yazıp tekrar ederek başlayıp diğer günlük yapılması gerekenlerede dikkat edip pazar günümüzü huzura sevdiklerimizle birlikte olmaya ayırıyoruz. 
Yarın yeni bir hafta enerjinizi yenileyin.


     Bugün bana ihtiyacı olan bir kişinin gelip benden yardım talep etmesine izin veriyorum. Aynı şekilde ihtiyacım olan herhangi bir şey için yardım almayı kabul ediyorum. Birlik bilincini hatırlıyorum. Tıpkı ruhsal halimizdeki gibi bir arada uyum içinde olmaya geldik...



Takipte kalın.Hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...