24 Ocak 2016 Pazar

Küçücük bir sürpriz fark yaratır..,

Slmmm herkese
Öncelikle güzel bir pazar olsun diyorum...
Dün akşam eşime bir süpriz yaptık. Kendisinin gerçi doğum günü pazartesi fakat ben erkene aldım. Hemde öyle bir anda yaptık ki tam yerine rast geldi manzara koyduk:)) 

Günlerdir düşünüyorum yaş 35 yolun yarısı demek ve 36 olacak yeni yarısına değişik unutulmaz bişey olsun istedim. Youtube araştırması internetten araştırma derken aklıma sevdiklerini bir videoda toplamak aklıma geldi. İnsan doğum gününde tüm sevdiklerini akrabalarını görmek ister dimi. Fakat herkesi aynı anda toplayamazsın. Benimkiler adanada maraşta , amcası aydında, dayısı anadolu yakası halası başka yerde yani herkes uzak hatta ben daha kimlere haber verdimde bu sefer olmadı. Öğretmeni asker arkadaşları hatta tanımadığı insanlar bile vardı. Bizim yeğenlerden biritam fırlamadır dedi hala komşulara falan çıkayım dedim yap sokakta dışarda ana bazıları olmadı kısmet ama çok güzel bir video oldu. 
Neyse bizimki izleyince allahım gözyaşlarına boğulmalarmı dersin sevinçten videoda konuşanlara cevap vermelermi yok artık bu da mı var ayyy süpersinizler çok teşekkür ederimler ler ler ler. Kısacası 5 gündür uğraştım ama inanın son model araba alsam sanırım bu sevinci görmezdim. 

Yani bazen paranında satın alamayacağı şeyler var. Ve bunlar gerçekten daha değerli anlayana tabii ki. Sizlerde sevdiklerinize yaratıcı bir çok şey yapabilirsiniz. Ve ben bunu yaparken kızımla beraber bir çalışma oldu. Sanırım onada örnek olduğunu düşünüyorum. Maddiyata markaya vs alışmasınlar bunun için hepimize görev düşüyor...
Takipte kalın.. Hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...