3 Aralık 2015 Perşembe

YENİ BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER..



Slm herkese


                Evet dünden bugüne nasılız bakalım..Ben sanki biraz hasta olacak gibiyim.Ama destekleyici ürünlerle çok şükür ayakta gezebiliyorum..

                Destekleyici ürünler demişken sizlere ilk bitenler yazımı yazmak istiyorum :)
 öncelikle  urban markasının argan yağlı sıvı saç kremi ile başlamak istiyorum. Ben bunu banyodan yada saçımı yıkadıktan sonra kurutma işleminden önce saçımın uçlarına sıkıyorum ve tarıyorum. Yumuşatıyor,kırılmasını önlemeye yardımcı oluyor.Yalnızca bu kadar yani ekstra bir fazla bişey görmedim. Onardığını düşünmüyorum hatta hiçbir ürünün onarıcı etkisi yok bence görüntü olarak üstünü kaplayıp belki görüntüyü o anlık düzeltse de yıkanınca saç aynı görünüyor.Bir daha alacağımı sanmıyorum. Başka ürün deneyeceğim.


 İlk defa hayatımda bir temizleme jeli bitirdim desem yeridir. Ben zaten ürünleri sonuna kadar kullanmayı daha yeni yeni keşfettim. Ama bu üründen memnun kaldım. Ama bu ürün gerçekten sadece yazları kullanılsa daha yararlı olur. Benim cildim hassas ve karma en ufak bir beğenmemezlik olursa kendince kusuyor. Ama bu ürünü sevdi yapısı köpürmesi temizlemesinden memnun kaldım. Yine alırım fakat sanırım kışın değil çünkü bu soğuk havalarda çok kuruttu. yazın çok çok memnun kalmıştım. Hatta nemlendiricisini bile aldım. onunda yapısı fena değil..

                                   

                                    Son olarak size Yine Garnier markasının kullandığım makyaj temizleme suyunu anlatıcam. Bu da fena değildi aslında ama ben temizleme jeli ile birlikte kullandım. pamuğa az bişey döküyorum. Ve göz hariç cilt makyajımı güzelce temizledi. Tekrar alabilirim.Alerji yapmadı ama belki daha iyi ürünlerde bulabilirim diye başka markalarıda şans vermeyi düşünüyorum. Sizde kullandığınız ürünleri ve bu ürünler hakkında yorum ve sorularınızı bana yorum olarak atarsanız,çoook sevinirim.







  Bugün ki yazım da bu kadar arkadaşlar. Yarın malum cuma Gecemizi dualarla dileklerle taçlandıralım.Şimdiden hayırlı cumalar.


Takipte kalın. Hoşça kalın....

#garnier#yüztemizleme#urban#sıvısaçkremi#kozmetik#makyajtemizlemesuyu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BİSMİLLAH

                                  Hep (Bugün yeni bir  Gün ) diyerek başlıyorum..Ama hep eski gün oluyor.. Hayatımda bazı olmaması gereken ş...