2 Aralık 2015 Çarşamba

slmmmmssss

Slmmm arkadaşlar...



                           Sanırım bayağı ara vermişim gibi geldi. Biliyorum meraklandınız malum yoğunluğumdan yazamadım diyeceğim kızacaksınız. Neyse çoook çook özür dilerim.


                          Evet bugün bir selülit kremi yapma fikri geldi aklıma. Tabii ki gönüllü denek benim :))) yalnız o kadar aşşırı bir selülitim yok çok şükür normalde baktığında yok. fakat sıkınca görünen cinsinden.. Bende kafamda bazı fikirler oluştu neden olmasın dedim.


                          Bu arada ayıp olmasın size ama ortalama 5 kilo fazlam var.Vermek için değişik şeyler deniyorum. Diyeceksiniz ki işe yarıyor mu? evt şuanda yarıyor. Ama tamemen hedeflediğim kiloya gelince sizlere tarifimi ve yaptıklarımı paylaşacağım.


                         Bugün size kullandığım ve çok memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim. yves rocher firmasının çıkardığı yıpranmış saçlar için olan bakım yağından. Ben bu yağı haftada iki yada bir uyguluyorum. Ama gerçekten saçlarımı yumuşatıyor.pürüzsüzleştiriyor. gerçekten faydalı olduğunu hissediyorum. Tabii ki başka bakımlarda yapıyorum. Maalesef saç konusu bizim ailede genetik öyle sırım sırım süper kalın telli tarak geçmeyen her türlü deformasyona dayanıklı saçlar yok bende maalesef. İnce cılız zayıf herhangi bir işlemde hemen kırılan bir saça sahibim. Tabii ki de olan saçımı korumak içinde elimden gelen gayreti gösteriyorum. Sizinde saçlarla ilgili sıkıntılarınız varsa bulduğunuz çareler varsa alta yorum olarak yazarsanız sevinirim. şimdilik bu kadar arkadaşlar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...