10 Nisan 2018 Salı

HAMDIM,PİŞTİM,YANDIM..



Uzunca bir zamandan sonra merhaba..


                  Evet uzun zamandır çok yoğun bir şekilde kendime yeni yeni nitelikler katmakla meşgulüm. Her gün kendimi geliştirdikçe büyüyor ve daha bir olgunlaşıyorum.

                Hayata neler katabilirimle uğraşıyorum. Neler yapabilirim. Göçüp gitmeden önce geride kalanlara neler bırakabilirimle uğraşıyorum. Bunu yaparken kurslardan tutunda, araştırmalara,düşünmelere,fikir danışmalara ve aklınıza gelebilecek her türlü bulduğum herşeyi kullanmaya çalışıyorum. Yakında açıklayacağım..Biraz daha zaman verin. Az kaldı..

                 Her gün iş harici bilgisayardan,sosyal medyayı biraz daha azaltmış durumdayım..Eskisi abidik kubidik saçma sapan şeylere para harcamıyorum.Güzelleşmek uğruna sahte suratlardan olmaya vazgeçtim artık. Onaylanmak uğruna zırt bırt selfi çekmelerimden,Her gittiğim yerde resimler çekilip anları kaçırmaktan, daha doğrusu reel hayatta yaşarken sanalla uğraşmaktan vazgeçtim. Arkadaşlarımla biraraya geldiğimde resim çekilmek bile aklıma gelmez oldu. Ama maalesef arada bir baktığımda hala beğenilme umuduyla resimlerle tüm gününü sosyal medyada yaşayanlardan tutunda, kızgınlığı geçmediği için birbirine laf sokmaya devam eden boş insanlarla dolu.. Evet bende zamanında yaptım demek ki o zamanlar boşmuşum.. Kafamı boş tutmaya abuk sabuk insanlarla doldurup zaman geçirmeye çalışmışım bu da burada bir itiraf olsun..Ama şimdi dönüp baktığımda ne kadar yazık etmişim. Onca zaman saçma insanlara en değerli hazinemi zamanımı harcadığım için..

                Şimdi artık diyorum ki artık herşey geride kaldı ve ben biraz daha büyüdüm. Ama daha çok yolum var. Sizlerde var mı? bir değişiklik. Enerjinizi güzel şeylere harcayın.. Reel hayatta daha çok kalın.. Mesela güzel bir kitap eşliğinde bir kahve için..Kaliteli bir müzik dinleyin. Sevdiklerinizle daha çok vakit geçirin. Çocuklarınızla sanalda değil gerçekte kaliteli vakitler harcayın.. Onlarla mesela hergün seçtiğiniz bir oyun oynayın. Oyun saatiniz olsun. Gülün eğlenin. Zamanımız dolduğunda hayatımız film şeriti gibi geçip giderken aklınıza seyrettiğiniz diziler saçma sapan programlar yada sosyal medya paylaşımları gelmesin.. Çocuğunuzun mis gibi cenner kokusu, arkadaşlarınızla eğlendiğiniz anlar,annenize sarıldığınız o mis gibi kolları,siz  ağladığınızdaki  omuzu, sevdiğiniz adamın size aşkla bakan gözleri , gibi gibi işte bunlarla dolu anılar gelsin..

Görüşmek üzere..


Hoşça kalın,takipte kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...