6 Mart 2018 Salı

YETER Kİ İSTE...




Evettt geldik mi ? geldik...


Heppinize merhabaaaa


           Biliyorum uzun zaman oldu..Kendi kendime özlediniz mi? beni diye soracam ama biliyorum özleyen yok.. Özleseniz mesaj atarsınız. Kız nerdesin sen felan.. Öyle sessiz sedasız bakıp görüntülenme oranını yükseltip gidiyorsunuz ayıp ayıp :))))


           Her neyse, bu aralar neler yaptım acaba ben.. Valla uzun bir zaman 21 bir gün felsefesini denedim.. Bir tane belgesel izledim.ve onun peşine takıldım. 21 gün paketli gıda kullanmamaya çalıştım. Ve gerçekten de doğru yorgunluklarım,kilo almalarım tamamen şekere bağlı.. Ama dediğim şeker çaya veya kahveye attığımız şeker değil, farkında olmadan her paketli gıdanın yada daha doğrusu içtiğimiz yediğimiz hemen hemen her gıdanın içine konulan rafine şekerden bahsediyorum. Canan Karatay hoca diyor ya hani.. Meyveyi posasıyla yiyin fakat sıkıp içerseniz tamamen şeker içmiş olursunuz diye bakın gerçekten doğru.. Normalde yeseniz bir tane elma yiyecekken,elma suyu içebilmek için 4 tane elma sıkıyoruz. Yani 4 tane elmanın aslında içindeki şekerini içiyoruz. Bu kadar basit hesaplar.

          Bence sizde deneyin. Ben bu 21 gün zaman zarfında bir çok şeyden kurtuldum. Hakketen hayatım dinginleşti. Huzura kavuştum desem yeridir. Bir level atladım sanki.. Sosyal medya içinde aynısını yaptım bazı konularda 21 gün eskiden yaptığım bazı zararlı alışkanlıkları yapmamaya başladım. Aklıma geldiği anda ise yerine daha yararlı bir alışkanlık edindim. Ve inanın ne kadar BOŞ  şeylerle uğraşıyormuşum şimdi daha iyi anlıyorum.. Evet ben bu aralar böyle yararlı şeylerle meşgulüm ya siz ne yapıyorsunuz bakalımm.


Aşağıda yorum kutucuğuna bir yazın hele meraktayımm..


Hoşça kalın,Takipte kalın...



 

3 yorum:

  1. ben de bi ara 2-3 ay şekersiz beslenmiştim,gayet de iyiydim sonra bozdum :/ şu sıralar tekrar başlamayı düşünüyorum. ayrıca özlendin biline.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya bende çok özledim.. Bence de başla hiç vakit kaybetme.. Hatta yaşam biçimi yapmamız lazım.. öpüldün..

      Sil
  2. 21 gün şekersiz yaşamı hep merak edip yapmaya risk edemeyenlerdenim ben de😊 Azimlisiniz maşallah. Ben şekersiz yapamam sanki.

    YanıtlaSil

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...