24 Ocak 2018 Çarşamba

PLANLAR İŞE YARAMAZ DOĞAÇLAMA TAKIL..



Yeni yıldan yeni ay bitiminden herkese slm..


              Kaderinde planları vardı dedim kendime.. Hatırlarsanız bir önceki yazılarımın birinde hedeflerim vardı:))) hiçbiri hemen hemen gerçekleşmedi..Tam tersi daha düzensiz oldu herşey. 


               Sanırım bu beni dünyaya tersten gelmemden kaynaklanıyor. Ne zaman birşey için endişelensem başıma gelmiyor. Ne zaman birşey için korksam çok şükür olmuyor. Acaba evrensel çekim yasasına karşı dünyaya mı geldim ? Gerçekten düşünüyorum.. Birşeyleri düzenli yapacağım dediğim çok nadir gerçekleştirmişimdir. 

               Planlar işe yaramaz doğaçlama takıl diyesim geldi kendime.. Ki öylede demeye başladım. Her ne kadar bizler plan yapsak ta kaderinde bizim için planları var.. 


             Daha çok kitap okuyacağım dedim 1 kitap bile bitmedi.. Spor yapacağım dedim yürümekten öte gidemedim. Neyseki şükür edecek birçok neden buldum. Hastalandım ama iyileştim. O yüzden doğaçlama yaşamaya karar verdim. 


           Şimdi size soru to do list listenizde hangilerine uyabildiniz ? Aşağıya yorum olarak yazarsanız sevinirim. 



  Takipte kalın , hoşça kalın.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...