21 Aralık 2017 Perşembe

SEN YANMAZSAN,BEN YANMAZSAM NASIL ÇIKAR KARANLIKLAR AYDINLIĞA

Günaydınnnn…

Sabah erken saatlerde ofise gelince deli deli işler yaptım.:)))) Snapchatten snap atmalar.. Yok deli deli oynamalar. Sabahın bu saatinde kimse olmayınca ben…

Neyse  bari mesai  başlamadığına göre youtube da birkaç bişey izleyeyim dedim. Aslına bakarsanız her şey birbirinin aynısı biliyormusunuz.. Hepsinde sabah rutinim,akşam geleneğim yok okul çantamda ne var.Yok bugün ne giydim. Okul saçım,kurs eteğim yok makyaj koleksiyonum,saç bakım rutinim v.s. Derken en çok dikkatimi çeken de hayvanları oldu.. Hemen hemen hepsine bakın evde kedileri yada köpekleri var.. Ama nedense hayvan deneylerinden kimisinin haberi var umrunda değil.. Kimisinin haberi hesapta yok. Ama rutinlerine koydukları malzemeler olsun, yada beğendikleri olsun çoğu malzeme hayvanlar üzerinde çok aşamalı ve acı verici süreçlerden geçerek önlerimize geliyor. Önlerimize diyorum bende bilmezken kullandığım birçok ürün vardı. Hatta size sunmuşumdur.

 Günlerdir gördüğüm o hayvanlar gözümün önünden gitmiyor. Gerçi yazdığım yazı gibi internette bir sürü görsel,yazı,video,haber tonla.. Ama bir o kadarda insan hala bu ürünleri almaya devam ediyor.. Ve inanın bana bu hayvan dostu arkadaşlar nasıl oluyor da o hayvancıkları hem sevip hem de cinslerine işkence yapılmasına izin veriyor aklım almıyor. Bir sürü youtuberı takipten attım. Birilerinin bu işlere tepki vermesi lazım.

Yani  SEN YANMAZSAN,BEN YANMAZSAM NASIL ÇIKAR KARANLIKLAR AYDINLIĞAAA…


Hadi bişeyler yapalım. Kullanmayalım..Kullananalara anlatalım..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...