25 Ekim 2017 Çarşamba

KURALLAR KİTABI YORUMU

Hemennn sıcağı sıcağına bitirmiş olduğum kitaptan söz edip kaçacağım J)))

            Belki bir çoğunuz okumuşta olabilirsiniz. KURALLAR KİTABI  Allah’ım ne güzel kitaptır öyle giderken şimdi 2.sini de alacağım. İçinde 300 adet kural bulunmakta ve hayata dair yön verecek o kadar seçme kurallar ki. Hangi birini uygulasam diye kafanız karışıyor.. size birkaç tanesini yazmak istiyorum. Benden 5 üzerinden 4 veriyorum. Tam başucu kitabı.. Arada tak bir sayfa çevir okuluk..

KURAL 296 :
‘’ ANNE ELİ DEĞMİŞ GİBİ ‘’ der, ballandıra ballandıra anlatırız ya hani.. Eline anne eli değmemiş insanlar var.Fazla abartmayalım…

KURAL  89 :
Kendi içindeki boşluğu doldurmadan başkalarının boşluklarına yama olma..

KURAL  91:
Bazı insanların işleri güçleri çay kaşığı gibi ortalığı karıştırmaktır. Öyleyse çayı şekersiz iç ve onları sap gibi ortada bırak!!

KURAL 300:
Eğer birinden intikam almak istiyorsan, onu umursama..Çünkü insanlar yok sayıldıkça yok olmaya başlarlar…

                                    Bunlar en beğendiklerim aslında hemen hemen hepsini beğendim.. Bilmem içinizde okuyanlar varsa en beğendiklerinizi yorum olarak yazarsanız sevinirim..


Hoşça kalın..Takipte kalın.. 


4 yorum:

  1. Ben daha önce okumamıştım bu kitabı.Paylaştığınız kurallar gerçekten çok hoşuma gitti emeğinize sağlık. Tavsiye içinde ayrıca teşekkur ederim. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.Eminim beğeneceksiniz. Selamlar..

      Sil
  2. Daha önce duymamıştım.Bende severim bu tarz kitapları:)
    Kişisel gelişim adına okunacak bir kitaba benziyor. Merak ettim ve not aldım bile :)
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kitap vardı hergüne bir dua diye bir ona benzer olmuş..Ama çok beğendim..Sevgiler canım..

      Sil

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...