22 Ağustos 2017 Salı

Kaybolan blogger....



Selam! Başlıktanda anlaşılacağı üzere size kaybolan bir blogger'ı anlatacağım.. İsmi lazım değil baş harfi BEN.😁😁


             Arada  baktığım kadarıyla istatistikler sizlerin beni  hemen hemen hergün kontrol ettiğini görüyorum. Allah sizden razı olsun ama haklısınız uzunca bir zaman yazamadım. Ama bu yıl bloğuma daha sıkı sarılacağıma dair söz veriyorum. Sık sık yazacağım. Yani..... Yeni Sezon Yeni umutlar:))))
           Okulun sınavları bitti. Evett MEZUN  oldum. Sizlere ilham olabilir belki ama daha fazla sizin için önemi olmadığını biliyorum. Belki diyeceksiniz..Amannnn bu saatten sonra napıcannn diplomayı... Evet dediniz sankim :)))) Ama en çok ölen anneme söz verdiğim için giriştim. Çok şükürde uzatmadan 2 yılda tamamladım lisansı.. Şimdi önümde daha bir çok yeni hedefim ve size o kadar çok anlatmak istediğim şeyler var ki.. Umarım sıkılmadan dinlersiniz. Ama hepsini zamanla anlatacağım. Bu arada sizlere ürün tanıtımları,kitap tanıtımları,gezdiğim mekanlardan ve yaşamıma dair her şeyden bahsedeceğim bir sezon geliyor. Beraber müzikler dinleyip,beraber kitap seçeceğimiz,beraber öğrenip, beraber paylaşım yapacağımız bir sayfa olması için uğraşacağım. En çokta benim küççük tuanam için...


Dediğim gibi yakında görüşeceğiz tekrar. Cooming soon..


Hoşça Kalın..Takipte Kalın..

2 yorum:

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...