7 Mart 2016 Pazartesi

BENİM DEĞERLİ AİLEMMM

Çok güzel bir hafta olsun dileğiyle başlıyorum...


Hepinize öncelikle göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı çook çoook teşekkürler..

Vakit ayırıp yazılarımı okuduğunuz için.  Ben bu kadar ilgi duyulacağını sanmamıştım. Google+ da Beni ekleyen yüzümü bile görmediği halde paylaşımlarımı beğenip yorum yapanlara da çok teşekkür ederim. Aynen blogger arkadaşlarıma da çook teşekkür ederim. Yazdıklarıma değer verip zaman ayırıp okudukları için, Paylaştıkları için, Hatta ve hatta güzel yorumlarıyla beni yüreklendirip blogumu geliştirme cesaretini yakalattırdıkları için teker teker çoook teşekkür ederim.

İnanın bana ben bu kadar takip edileceğim bile aklıma gelmedi. Sadece içimdekileri dökmek birilerine faydalı bir paylaşımlar yaparak yararım dokunsun ve En en en önemlisi kızıma açıp okuyabileceği aaa annem bunu yapmış bunu yazmış diye güzel bişeyler bırakmaktı amacım. Her gün bloguma girdiğimde istatistiklerdeki görüntülenme sayımda gördüklerim ve gün be gün takipçi artışım çoook hoşuma gidiyor ne yalan söyleyeyim :)

Dediğim gibi inşallah hep güzel yazılarla, hep yararlı bilgilerle, güzel anılarla dolu bir blog olur. Takipçim 1 kişi bile olsa hepiniz kıymetlisiniz benim için. Çünkü tanımadığınız birine en kıymetli hazinenizi zamanınızı harcayıp bloguna girip yazılarını okuyorsunuz. İyiki varsınız.İyi ki blog açmışım..

Takipte kalın..Hoşça kalın...


3 yorum:

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...