4 Şubat 2016 Perşembe

4 ŞUBAT DETOKS


Günaydınnn arkadaşlarım,detokscularım toplanın.

4 şubat günlüğümüzü anlatıyorum..


1-Negatif duygu ve düşüncelerle kalbimde, beynimde,bedenimde tuttuğum herkesi özgür bırakıyorum. Her kimin kalbinde, beyninde, bedeninde negatif hislerle var oluyorsam özgürleşiyorum. Her kime " onsuz olamam" diye tutunuyorsam onu benden özgürleştirip kendime tutunuyorum...
her zaman ki gibi yazıyoruz defterimize ve 10 kere tekrar ediyoruz..

2- Bugün yine önceki günlerdeki gibi çizelgemizi takip etmeye suyumuzu yediklerimize özen gösteriyoruz.

3- Şükürlerimizi unutmuyoruz. Rabbime sonsuz şükürler olsun ki Sizinle buluşabildim bugünde ;)

4- Bugünden itibaren detoks içeceklerine başlayalım. Her öğlen yemeğinden sonra ve akşam yemeğinden sonra biberiye ve yeşilçay içiyoruz. ikisini aynı ölçüde karıştıralım. Bir bardakta bir kepçe gibi süzgeçler var karıştırarak içelim demleme usulü.Gerçekten çok işe yarıyor ama uyarıyorum herhangi birine alerjisi olan yada bu bitkilerden biri dokunuyorsa kullanmayın limonlu su için bunların yerine. Ne işe yarıyor biberiye yağ yakıcı yeşilçay metobolizma hızlandırıcı karışım bomba yani.

5- Nefes egzersizlerine devam ediyoruz. Hadi bakalım..

Arınmaya, detoks yapmaya devam.. Yarın detoksun 5.günündeki yazımda görüşelim..

Takipte kalın. Hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...