12 Ocak 2016 Salı

NASIL 10 KİLO VERDİM ????



Sevgili arkadaşlar takipçilerim slm hepinize...

Bugüne yazmam gereken bir yazı olduğu için çokta düşünerek yazmaya kafamıda dağıtıp hem de size faydası olabileceğini düşündüğüm için yazmaya karar verdim.

Öncelikle küçüklüğümden beri hep balık etli yaşayan bir bayan olarak Sadece göbeğinden şikayet ederdim. Çok spor denemelerim çok diyet denemelerim oldu. Fakat gerçekten istikrarla denesemde hiçbiri beni istediğim kiloya getirmedi.

 Taaaa ki bundan 15 yıl önce hayat dertleri üstüste binip beni dayanılmaz hale getirene kadar. Yapı olarak moralim bozuk olduğu zaman yemekten kesilen bir yapım var. O dönemde abim vefat etmiş üstüne sevdiğim adam askere gitmiş ilk defa ayrı kalmışız ve birde üstüne borçlar vs. bir sürü sıkıntı normalde kilo alan biri olmam gerekirken kilo verdim.

 Evet hemen anlatıyorum. ortalama 58 kiloydum zaten en çok hamilelik döneminde aldım o da 14 kilo almıştım ki tabii ki geri verdim. İnsan öncelikle vücudunu yapısını bilmesi lazım. Bunuda deneyerek yanıla yanıla öğreniyorsunuz. Derken evden taşındık bulunduğumuz yerden işe para olmadığı için yürüyerek gidip gelmek zorunda kalıyordum. Keyiften değil parasızlıktan maalesef. Neyse yani ortalama tek gidiş 45 dakika dönüş 45 dakika gün içerisinde 90 dakika toplamda yürüyordum. Sonrasında evde yemeğimi yiyordum 19.30 dan sonra hiçbirşey yemiyordum. bazen nescafe içiyordum bazen onu bile yapmıyordum. uzun bir zaman eve cips bile almadık. Bırak cipsi çekirdek dahi sokmadık. Böyle böyle ben 8 ayda 8 kilo verdim. kalan 2 kiloyuda düğün hazırlıkları yaparken gitti. Ama işin püf noktası kendimi hiç strese sokmadım. Yemeğimden kısmadım sadece akşam aburcubur yoktu. sabah kahvaltımı ettim. öğlen yemeğimi yedim. akşam evde ne yemek varsa yedim ve en sağlıklı olanı 8 ayda 8 kilo yani ayda  1 kilo verince ortalama 3 sene almadım. ve dediğim gibi yürüyüş yürüyüş beni kurtaran oldu. en önemlisi. Günlere de gittim. Kekte yedim poğaçada yedim. şekersiz hayatta birşey içmem devam ettim. kendimi hiç kısıtlamadım en önemlisi diyet yapma düşüncesi yoktu beynimde o yüzden kasmadığım için rahat rahat kilo verdim.

 Yasaklar arzu doğurur.Diyette olan bir insan daha fazla yemek düşünüyor.Bu 1 , Ayrıca o diyeti yapıyorsunuz bıraktığınız anda normal düzene dönünce gene kilo alıyorsunuz. Kararında yemek herşeyden yemek ama aşırıya kaçmamak. Ve mutlaka hareket etmek. hiçbir şey yapamıyorsanız yürüyüş hem ucuz hem herzaman yapılabilecek bir egzersiz.





 İnsanın inanınca yapamayacağı isteyince gerçekleştiremeyeceği şey yok. Bence kendinize küçük hedefler koyun.  Zamana yayın. ve kendinize en önemlisi sağlıklı beslenmeyi hayat felsefesi olarak benimseyin derim. İnstagramda bir sürü zayıflamaya çalışan kullanıcı hesapları var. bazılarına üyeyim. insanlar 120 kilolardan 60 lara 50 lere iniyorlar ve bakıyorum hepside sağlıklı beslenme ve sporla gerçekleştirmişler çoğunu takdir ettim. yorumlarda bulundum azimlerine istikrarlarına hayran kaldım. Evet herzaman demişimdir çok fazla bir kilom olmadı.Hamile kaldığımda 58 kilo idim 72 ile doğuma gittim. 6 ayda da 14 kiloyu verdim ama yürüyüşü hiç bırakmadım.

Sizde YAPABİLİRSİNİZ... Lütfen inanın. İstemek başarmanın yarısıdır gerisi uygulamaya kalmış. Şuanda kaç kilosun diyenlere cevabım 54 kiloyum. Yaza kadar vakit var. Yavaş yavaş istikrarla gider. ki ben son zamanlarda 4 kilo verdim bile...




takipte kalın.. Hoşça kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...