25 Ocak 2016 Pazartesi

Guillaume MUSSO

   

Slmmm milllet :)

Güzel bir haftaya yeniden başladık çok şükür...


Bir tarafta kar yağıyor.Ama tutacağını sanmıyorum.Sadece görüntü güzelliği. İçimize işleyen slow şarkılar gibi yavaş yavaş yağıyor.

Bugün size bilenlerin evet ya , bilmeyenlere de kitap tavsiyem var. 

Guıllaume Musso piyasada sanırım 5 kitabını rahatlıkla bulabilirsiniz. Fakat bir kitabı var ki yayını yok. Ya sonra diye bizim bir arkadaş kitap delisidir. Onun tavsiyesi üzerine başladım okumaya ve o kitabını da uzun uğraşlar sonunda buldum. Alıp okuyacağım ondan. Çünkü hiç bir yerde yok bulunmuyor. Her kitabı değişik şaşırtıcı sürükleyici. Bu tarz bir kitap okumak isterseniz alın derim. Kağıt kızla başladım çok güzel gidiyor. Diğer kitaplarını da aldım bende var. Okumak için sabırsızlanıyorum.Yanımdan ayırmıyorum. 

Bitince yorumlayacağım sizlere... 

Takipte kalın..Hoşça kalın... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...