20 Ocak 2016 Çarşamba

Çoook mistik yazı içeriklidir...Dikkat....

Slmmm herkeseeee


Bugün baktım pazartesinden bu yana yazmamış şarkılarla geçmiş zaman. Yazalım  mı bugün.
Daha önceki yazılarımda da değişik mistik konulara kafa yorduğumdan bahsetmiştim.

Tesadüflere asla inanmam. Ben karşılaşılan herşeyin mutlaka bir sonraki adımlarla ilgisi olduğuna inanırım. Ve nedense hepte haklı çıkarım.

Yıllar yıllar evveldi Benim fal ile tanışmam.Burda bunu anlatma amacım sadece başka bir amaçla değil tamamen sohbet anlamında ki şuanda kesinlikle bakmıyorum. acısını çok çektim çünki. Dediğim gibi yıllar evveldi. Adanada okula gittiğim zamanlarda çünki bir ara adanada oturduk. lise çağlarında abimle biz adanada kaldığımız yıllarda. Ailecek tanıştığımız bir ahbabımıza gittik. Kızları üniversiteye hazırlanıyordu. Tutturdu kahve içinde fal bakarmısın diye.. Dedim hayatımda hiç bakmadım anlamam hayır dedi at kafadan öylesine
-- iyi peki dedim öylesine
Neyse kapattı meraklı arkadaş sonra bana verdi. Bakıyom bakıyom gülüyorum. Derken dedim ki Sen 3 gün sonra devlet kapısından bir haber alacaksın ve bu haberle üzülecek pişmanlık duyacak bunun üzerine bir hırs yapıp bişeyler kazanacaksın. Ama bir anda çıktı ağzımdan sanki içimden bir ses söyledi ve bende hemen dile getirdim.
Derken bu arkadaş 3 gün sonra beni aradı. Dediki ya senin fal çıktı. Tabii ben yürü git ya ne çıkması saçmalama ben salladım kafadan dedim.
yooook dedi bugün sınav sonuçları geldi postayla. üniversiteyi kazanamamış. Tabii bu kız dershaneye giden sınava hazırlanmaktan başka amacı olmayan bir köklü zengin bir ailenin kızı.Diğer akrabaları hep dalga geçmiş küçümsemişler bunu.Bu da ağlama zırlama pişmanlık bir taraftan beni aramış. Gel bana fal bak. Ya dedim tesadüftür.Saçmalama günah falan yok noooolur gel. Peki dedim. gittim. Arkadaş 1 yıl boyunca ne yılbaşı ne bayram ne seyran ne doğumgünü ne düğün dinlemedi hep çalıştı haftada en az 1 gün biraraya geldik hatta o kadar yakın olduk ki erkek arkadaşını bile anlatıyordu. Bir gün fal bakarken dedim ki senin dedim T harfinde bir arkadaşın var ama o ara tanımıyorum hiçbirini ben falı bilim diye kimseden bahsetmiyor ben söyledikçe bildikçe konuyu açıyor. uyanııııkk. Dedim bu arkadaşın köpeği var ve hasta herkes ölecek diyor fakat ölmeyecek. gerçekten tuğba diye bir arkadaşı ve köpeği varmış. köpek hasta ölecek demişler ve beni dinleyip köpeği vermediler hiçbir yere köpek adanadan ayrılana kadar yaşıyordu. Düzeldi yani.

Bunlar ilk tanışmalarımdı içimdeki kendimle.. Yeni keşiflerimdi. Çook bu fal işiyle ilgili ilginç anılarım oldu. Taaki ağırlıklarını çekip ölüm acısı yaşayıp günahını ne yapacağımı düşünene kadar. Baktım.Duyan elinde fal kapatmış geliyordu. Özellikle tanımadıklarıma daha iyi bakıyordum.

Bir gün bir rüya gördüm ve içimde bir güç olduğunu keşfettim ister inanın ister inanmayın ama. Ben içimdeki 6. hissin güçlü olduğunu biliyorum. Bazı şeyleri olabilecekleri önceden hissetmek. Tanıştığınız insanlarla neden biraraya geldiğinizi bilmek. Hiç bir şeyin artık tesadüf olmadığını biliyorum. Bazen sinyalleri güçlü olarak duyup yakalıyorum bazende seslerin kalabalığından duyamayınca karışıyor herşey.
Burda vurgulamak istediğim her insanda bu ses var bence ve hiçbir kimse tesadüfi olarak bir araya gelmiyor. Ya o insana nasıl bir şekilde bağlı olduğunuzu yine olay farkındalığa gelecek ama doğru
bağlı olduğumuzu anlamak sebebini çözersek yararlı bir hale gelir bir araya gelmemiz.

Ve düşünsenize herkesle bir şekilde bir olay yaşıyorsunuz. Ama iyi ama kötü ve eğer ki farkındalık kısmını çalıştırmazsanız kör olarak hayatınıza devam edip aynı türden görüşmelere devam ediyorsunuz. Aslında taşı delen suyun kuvveti değil sürekliliğidir. Ne zaman ki gerçekten uyanıyorsunuz o zaman işte işin yönü istediğiniz yada başka bir levele atlıyor. Sadece buna bakmak değil farkında olmak gerek görmek gerek.

Bence duyularınızı iyi açın. Hayatınızdaki insanları neden bu aileye geldiğinizden tutunda çalıştığınız yere yaşadığınız ortama kadar bir sorgulayın. Sizin amacınız ne,Ne için burdasınız aslında yapmanız gereken görev ne. Hepimiz buraya bir amaçları bir görevleri tamamlamak için getirildik. Bişeyleri fark etmemiz için. Bence. bu böyle. Hepimizin eksi tarafları ve artı tarafları var. Bu nedemek bu bence hepimiz eksi ve artılarla aslında eşitiz. demekkkk.

Yani bir insan çok zengin olabilir fakat fakirde bulunan bir özellik ondan yoktur. ne oldu zenginlik nötr oldu.

Mesela çok zeki olabilirsin ama tembelsindir. Birisi zeki değildir ama aklını kullanıp çalışarak senin zekanı geçmesede yapabileceğin şeyi oldurur. Ama yine bu eşitlik bozulmaz. İyi her zaman kazanır. Ne olursa olsun.

Güzellik geçer,Zeka yorulur.Akıl tükenir,Zenginlik gidebilir ama bunların ışığında sen eğer herşeyin farkında olursan kazanırsın. Ne olursak olalım kim olursak olalım sonucu aynı olmayacakmı.Her zaman dediğimiz ve kuranda da geçen her canlı ölümü tadacaktır. Dünya herşeyin farkında olup gelme nedenimizi araştırıp bulup iyi olan şeyleri yapmamız görevimizi rabbimin verdiği istediği şekilde yerine getirebilmemiz.

Bence bunları bir düşünün katılıp katılmadığınız yönleri sizinde analiz ettiğiniz şeyleri aşağıya yoruma yazın. Gerçekten çok üzerine beyin yorduğum konudur acaba niye geldik. Herkes amacını ve vaktini biliyor olsa kafa yormanın ne anlamı kalır dimi. Herşey sıkıcı olur bir cazibesi kalmaz. Ama bunları geçiş sürelerinde fark etmek ve aaaaa bu bunun içindi demekki dediğinizde hatta hiç dejavu yaşadınız mı eminim olmuştur bana çok olur.Bunun gibi insan çok şaşırtan bir alemin içindeyiz.Rabbim bizleri dünyayı hatta evreni öyle bir yaratmış ki.Ona aşık olmamak mümkün değil.

Ayyy çok konuştum ama sevdiğim konulardan biridir. Birara da dünyada yalnızmıyız değilmiyiz bununla ilgili sohbetim olacak. kendinize iyi bakın.Farkında olun.


Takipte kalın.Hoşça kalın....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...