19 Kasım 2015 Perşembe

Ben bu işi seviyorum ya.



Slm millletttt ...


             Uzun zaman oldu desem değil kısa sürdü desem değil herneyse özlemişim yazmayı.
Bir kaç gündür yoğundum sizleri ihmal ettim biliyorum.Özürrrr.
             Malum hem ev kadını,hem işkadını , hem üniversite öğrenci ve en önemli bir anne olarak malum yoğundu günlerim. Yazmayı ihmal edebiliyor insan. Eeee görüşmeyeli nasılız? Bugün perşembe haftasonuna az kaldı.
           Bugün ki yazımda size Sosyal medyada kendime arınma diyeti verdiğimden bahsedeceğim. yaklaşık 1 kasımdan bu yana facebooku dondurdum.instagramımı değiştirdim. Diyeceksiniz ki neden yaptın. Bakalım facebooksuz hayat nasılmış.
           Valla ilk başlarda zorlandım.İnsanın malum elleri gidiyor.Bişeylerden uzak kaldığımı düşündüm.Sanki çocuğunu büyütürken çok yoğun çalışırsında onun büyüme süreçlerini kaçırırsın ya hehh işte onun gibi bir şey hissettim.. Ama sonra alışmaya başladım. Beynim bana eskiden facebookmu vardı. Başka şeylerle uğraş demeye başladı. Ve inan insan sosyal medyadan kendini çekince hayatı bir başka değişiyor. Sonra ne anladım. Eve geldiğimde zamanımın büyük bir kısmını kim ne yapmış ne demiş nerelere gitmiş. Diye beni ilgilendirmeyen şeylerle vaktimi harcamışım. Kitap zaten okuyorum. Ama daha çok okumaya başladım. Evimin işini erkenden bitirip çocuğumla beraber üniversitenin derslerine aklım başka yerlerde kalmadan daha motive bir şekilde çalışmaya başladım.

          Evet maalesef ki sosyal medya hayatımızın en önemli unsurunu bizden çalan boş bir dünya aslında. doğru kullanıldığı takdirde yararlı ama zamanımızı en çok alan yer olduğunda zararlı.Bence herkesin denemesi gereken bir deneyim.Hala kapalı şuanda inanın çok fazla eksikliğini hissetmiyorum. Ve dün eve giderken müzikle düşünüyordum. Herzaman ki gibi:))) İnsanlar birbirlerini yüzyüze görmüyorlar ve buluşmak görüşmek için facebook yüzünden görüşüyorum nasıl olsa diye çaba sarfetmiyorlar.

          Evet sizede yararı olabileceğini düşündüğüm bir deneyim bence... Önümüzdeki günlerde herşeyden bahsedeceğim.Kitap yorumları,Ürün denemeleri kozmetik güzellik spor diyet hemen hemen herşeyi masaya yatırcaz.

           Takipte kalın.Hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...