9 Mayıs 2018 Çarşamba

BLOGGER'INIZIN GÜZİN ABLASI GELDİ....:)




         Herkese Slmmmm...



      Uzunca bir zamandır sohbet edemedik. Çok yoğun günlerdi geçti..

       Nasılız bakimmm.  Hal hatır soralım.. Umarım hepiniz iyisinizdir. Beni soracak olursanız gayet iyiyim.. Hatta yeni projelerimden dolayı çok da huzurlu ve heyecanlı hissediyorum..


        Gelelim yazımın konusuna.. Yıllar yıllar evveli size bahsetmiştim. Yaşam koçuna gittiğimi ve iyi geldiğini anlatmıştım. Ben her zaman kendimin neden dünyaya gönderildiğini sorgulamışımdır. Gönderilmemin bir amacı olduğunu ve benim asıl yapmam gereken amacın ne olduğunu bulup amaç doğrultusunda yaşamımı sürdürmem gerektiğine inanmışımdır. Bu sorguladığım zaman dilimlerinde karşılaşmıştım yaşam koçluğu ile. Aslında acı bir tecrübeyle karşılaştığım bu meslek benim aydınlanma yaşamama sebep oldu.. Fakat uzunca bir zaman mesleğe yönelememiştim. Anladığım zaman 1 sene cebeleştim.Zaten ben bu mesleği bilmeden yapıyordum. İnsanlarla iletişimi kuvvetli biriyim. Ve her nedense insanlar hep beni sıkıntıları olduğunda buluyorlar.Hep benimle konuştuktan sonra rahatladıklarını söylüyorlardı. Dedim ki ben madem bunu severek yapıyorum. Neden bunun gerekli eğitimini alıp profesyonelce yapmayayım. Okullardaki çocuklara özellikle gönüllü yardım etmeyeyim. Dedim. Biraz zaman,biraz özveri,biraz ders çalışma ve bir de yatırım yaparak sertifikamı aldım. Ama tabii ki bu demek değildir ki ( BEN OLDUM ) diyemem. Çoook daha pişmem gerek.

       O yüzden şöyle bir yardım istiyorum. Lütfen bu yazımı sayfanızda paylaşın ve gönüllü olarak koçluk için yardımcı olabileceğim insanlara ulaşsın. Hiçbir şekilde maddi ücret talep etmeyeceğim. Sadece bir nebze insanların hayatına güzel dokunuşlar yapabilirsem ne mutlu bana.. E hadi bakalım şimdilik bu kadar yazılarımın seyri de bu yönde değişikliğe gidecektir. Çoook güzel şeyler olacak inşallah..

2 yorum:

  1. Çok sevındım ben hemen paylasıyorumm o vakıt🤗🤗 Hayırlı olsun şimdiidenn

    YanıtlaSil

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...