17 Mayıs 2018 Perşembe

ASLA VAZGEÇME...




  Herkese selam eder konuya bodozlama dalmak isterimm.😏

          Bugün size yeni keşfettiğim ilham kaynağımı açıklayacağım. Yıllar yıllar önceki ben çok çabuk pes eden, kolay yıkılan bir insandım. Sabırsızdım. Ama yıllar geçtikçe üstüste olaylar yaşadıkça hem sabretmesini, hem de pes etmemeyi öğreniyor insan..


         Uzunca bir zaman bir sürü kişisel gelişim kitapları okudum. Hep kendimi keşfetmeye, hayatımda amacımı bulmaya yönelik uğraştım. Evet önceki yazılarımda bulabileceğiniz üzere çok sıkıntılar çektim. Ama işte öldürmeyen acı insanı güçlendiriyormuş.


         Geçen mart ayının sonunda camii avlusundan evimize küçük bir kedi aldık. Bir çok arkadaşım gidip ev kedisi yada pet-shop'tan alırken ben sahipsiz,evsiz bakıma muhtaç olanı almaya karar verdim. Belki de yıllarca almadan bu kadar direnmemin nedeni kısmetimin bu kedi olduğundandı bilemiyorum. Ama asıl alma amaçlarımdan birisi kızıma arkadaşlık etsin ona koşulsuz sevmeyi,yardıma bakıma muhtaç birine yardım edebilmeyi öğretmek içindi. Çok sıkıntılı kedi beslemek. Özellikle de titiz bir insansanız tam bir yorucu iş. Ben hayvanları çok seven biriyim. Küçüklüğümde kuş-tavşan-kedi-köpek besledim. Hatta köye gittiğimde topal bir keçi vardı onun peşinden hiç ayrılmazdım. Ama küçükken garibim annem bütün pisliğini derdini çekti.Şimdi tuanam olmasa belki sadece dışarıdakilere nasıl sokakta besliyorsam hala öyle devam ederdim. Ama kızıma çok iyi geldi. Öncelikle bir sorumluluk. onunla ilgilenirken aklını başka saçma şeylerle uğraşmaya bile yormuyor. Yemek veriyor. Oyunlar oynuyor. seviyor. Eskiden korkardı eline almaya şimdi eline almayı bırak, kucağına alıp sarılıyor. Her çocuğun hayvan sevgisine ihtiyacı var.

          Asıl konuya geliyorum şimdi 😊 Kedilerde bulunan bıkmak bilmeden ulaşmak istediği hedefe yılmadan,usanmadan yani asla ama asla vazgeçmeden ulaşıyor. Eğer kafaya koyduysa alttan girip üstten çıkıyor bir şekilde onu yapıyor. İşte en çokta bu huylarına hayran kaldım. Aslında hepimize bir ilham olmalı. Ulaşmak istediğimiz her ne ise hiçbir şekilde pes etmemeliyiz. Öyle yada böyle belki 1000. denemede olacak bu iş💪 İşte anlatmak istediğim konu buydu..


Hikayemi beğendiyseniz yorum atın.

Hoşça kalın,Takipte kalın..

1 yorum:

  1. Yaşamımızda ihtiyacımız olan bir çok mesajı doğada buluyoruz aslında. Yeter ki bakmayı daha doğrusu görmeyi bilelim. Yılmak kolaydır zorluklar karşısında, tatmin eden ise zor olan başarıdır.

    YanıtlaSil

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...