26 Eylül 2017 Salı

ADANA'NIN YOLLARI TAŞTAN..




         Herkese slmmmmm..

          Bir düğününde sonuna geldik. Hatta bir gezininde.. Benim değerlilerimden biri daha evlendi çok şükür. İki gün üstüste öyle eğlendik ki anlatılmaz aslında yaşanır.
          Eğlenceli bir aileye sahip olmak güzel birşey. Yalnız giderken kötü bir uçak yolculuğu yaptık. Gerçi pilotlarımız mükemmeldi. Sağ salim o fırtınanın içinden başarıyla geçip bizi indirdi. Gece bizi ağrıda JÖH 'te görev yapan yeğenim aldı. Canım benim ya ne kadar özlemişim. Kuzum benim gece 2:30 a kadar bekledi.

          Neyse hareketli geçen yolculuğu detaylı anlatmaya gerek yok. Kınada,düğünde aynı yerdeydi. Sadece salonlar farklı ADANA'da yaşayan düğün yapacaklara OTTOMAN OTEL'i tavsiye ederim. Gerçekten eğlencesi vs. süperdi. Ya zaten bizimkilerin yanında eğlenmeme gibi bir lüksün yok. Bizim yeğenler cuma namazı için sevgili eşimi SABANCI  MERKEZ camiisine götürdüler. Bizde bahçede bekledik. Çok şükür aşkımın hayaliydi gerçek oldu orada namaz kılmak nasip oldu. Çocuklar bizi abimin radyo programı yaptığı yere götürdü onuda gördük. Zaten akşama görüşecektik ama iyi oldu özlemişim ya.. Oradan kebaba gittik.Allahım gülmekten bir hal olduk. Gittiğimiz yerin sahibini abim tanıyordu tavsiye etti gidin diye ama gerçekten hiç beğenmedik. Adam birde gıcık bir sesiyle bize şarkı söylemez mi? Allah'ım yediğimizden de birşey anlamadık. Neyse orasıda ayrı bir komedi oldu. Anı oldu bize.. Akşam kınaya gittik.Zaten deli gibi eğlendik. Cumartesi desen aynen. bizim iki yeğen  elektronik sigaraya başlamışlar en çokta onlara güldük. Durup durup  birbirlerine
- BEB KAÇ PUH YAPTIN ?
-  BEB LİKİTİ BEĞENDİN Mİ?
- BEB BENİM ŞARJ AZ BİTERSE SENDEN KULLANALIM
- BEB BEN BU LİKİTE BAYILDIM İÇİNDE TARÇIN VAR OHA ÇOK İYİ YAAA

Ayyy onlara gül gül çatladık. Düğünde zaten kafayı hepten bulmuşlar. Bir tanesi en büyük abime gidip gidip dumanı üflemiş az kalsın dayak yiyormuş.

          Son gün ablacığım canım benim ya.. bizi aldı gitmeden gene bir kebaba götürdü. HASAN USTA 'ya gittik.Gerçekten süperdi ya.. Sonra ordan diğer ablamlara geçip bir kahve içip gene İSTANBUL yollarına düştük. Şimdilik henüz bir gezi planımız yokken yapmam gereken planlara dönme zamanı.

      Aaa bu arada en çokta zayıf olanlar bile benim kilo vermemi merak etti. Nasıl verdin nasıl verdin daha verme felan. Yaw sanki onların sormasında önceden 110 kiloymuşumda 54 kiloyu ilk defa görmüşüm  gibi sanarlar..  Ben evlendiğimde 48 kiloydum hatta 47 i bile gördüm. Hadi bakalım güzel bir hafta olsun.

Takipte kalın,Hoşça kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...