29 Haziran 2017 Perşembe

Ben geldim gidiyorummmm..




              Herkese güzel bir yaz gününden selamlar... Hepinizin geçmiş şeker bayramını kutlarım..


                    Biliyorum uzun zaman oldu görüşmeyeli diyorsunuz ya ilknur neden bu kadar ara veriyorsun.Sen yaz diye bekliyoruz sen bizi bekletiyorsun. 😄 Kızmayın bana çok yoğun bir maraton geçirdim ama henüz bitti sayılmaz. Sınavlarıma girdim, Ramazan ayı vardı ki koşturması yoğundu.. Vakitin nasıl geçtiğini bile anlamıyor insan.. Eve gel yemek hazırla, iftarı yap vs. derken bir bakıyorsun saat olmuş 22.00. Zaten yattım yatacağım diyene kadar da oluyor 00.00 sahura kalk vs. anlayacağımız yoğundum.

                      Sınavlarım güzel geçti. Bu dönemki derslerimin hepsini verdim.. Şimdi alttan 2 dersim vardı. onlar içinde çok şükür 3 ders sınavı koydular valla verirsem vakit bulup çalışıpta mezunn olurum inşaalllahhhh.. Gerçi 2. üniversiteye kayıt olmak istiyorum.Yada master yapmayı.. Bakalım nasip kısmet. Bu ara çok güzel kitaplar aldım. Sınavlar bitsin okuyacağım inşallah. Sinemaya gittik kızımla geçen haftalarda.. Mumya filmine güzeldi. Görsel efektler muhteşem gerçi her zamanki gibi.. Evde de film izlemeyi seviyoruz ailecek. En son dün izledik. Jojo moyes 'in romanından sinemaya uyarlanan ( senden önce ben ) çok güzeldi. Gerçi kitabını okumadım ama serinin diğer kitabını merak ettim gidip alırsam şaşmam... Müziklerini zaten biliyordum muhteşem. Böyle hayata bağlayan kitaplar,filmler yapsınlar hep..


                 Evet artık gidip biraz çalışmam lazım. Hepinize benden tek şekerli türk kahvesi..


Hoşça kalın..Takipte kalın...

           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...