14 Haziran 2016 Salı

ÇALIŞAN KAZANIR,ELMASI KIZARIR....


Hafta başından beri  bu hafta ne yazsam diye düşünürken Rabbim küt diye sebep yolladı bile J

Çok şükür bin kere şükür ki alttan ders bırakmadan 4. Sınıf oldum. Bazılarınız diyeceksiniz biliyorum amannn bize ne. Dediğim gibi bu benim bloğum benim sayfam sevinçte benim üzüntü de siz okumasanızda ileride yazdıklarımı okuyup anlayacak bir kızım var. Sizin için önemsiz benim için ise önemli olan bir başarı.
Herşeyden öte ÇALIŞAN KAZANIR ELMASI KIZARIR…  Artı bu anneme verdiğim sözlerden biriydi.  Annem benim 4 yıllığa tamamlamamı çok istiyordu. Kendime yeni bişeyler katmak.Disipline etmek.Örnek olmak.Çocuğumla kardeş gibi oturup ders çalışmak o kadar zevkli ki. Bir o kadar da zor zamanlarım oluyor. Uykusuz kaldığım ev eşrafı dizi izlerken ben içeride ders çalıştığım günlerim oluyor.

Kısacası çok şükür bin şükür Rabbime emeğimin ve dualarımın hep karşılığını alıyorum. Arkamda sevdiklerimin duasıda var tabii ki. Ama her şeyden öte insan yalnızca kendi ayakları üzerinde durmalı ve Allaha teslim olmalıdır. Gelip geçici dünyada önemli olan bu..

Sevincimi paylaştığınız için teşekkürler..

Takipte kalın...Hoşça kalın….









2 yorum:

  1. Tebrik ederim :) 4.sınıfınızda çok güzel geçsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok telekkürler.. Amin cnm inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻

      Sil

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...