25 Haziran 2016 Cumartesi

BÜYÜMEK O KADAR DA ZOR DEĞİLMİŞ..


İyi geceler herkese.
Nasılız bakalım. Nasıl gidiyor ramazan.Valla bizde bir yoğun bir yoğun anlatamam koşturmacalı gidiyor. İş,ev ve misafir ağırlama derken yoğun bir tempoyla gidiyor. Çok şükür.

Ben evlendiğimde 2 yıl eşimle yalnız oturmuştuk. Sonra annemle birleştik.2 sene yalnız oturduğumuzda yine hem çalıştım, hem evimin işini gördüm, hem de yemek yaptım. Hatta yaptığım köftelere annem bile bayılırdı. Sonra annemle birleştik. Annem işten erken gelirdi o yüzden tez canlı rahmetlim yemeğimizi yapardı.Çocuk olunca işi bıraktı annem. Kuzumla gündüz annem, gecede ben derken birlikte büyüttük. 

Allah annemden binkere razı olsun. Kızımı büyütürken gözü kapalı işe gidebildiğim
Ve evde yemekte yardımcı olduğu için. Ama işte malum rabbim annemle bizi ayırdı. İş başa düştü. Şimdi babananneye bırakıyoruz. Evimde yine tüm işlerimi yapıyorum valla iş başa düştümü elinde her iş gelir. Kimse böbürlenmesin ben onu yapıyorum ben bunu yapıyorum diye. Annenizden bir ağız tadı, elinizin lezzeti varsa internette herşeyin tarifi var. Yaparsınız. Kızımın kolu kırıldığında paça bile yaptım ben. Çok şükür herşeyin de üstesinden geliyorum. 1 saatte en güzel sofraları kuruyorum. Bunu niye anlattım bugün ablamlarla buluştuk yeğenim evlenicek ama hayatı boyunca hep annesi vardı arkasında. Ablam dedi ki sen nasıl yetişiyorsun zorlanıyor musun. Bu kız nasıl yapcak dün kayınvalidesinde bulaşık makinesi boşaltıp doldurmaya erindi dedi. 
Abla dedim.hallederr iş başa düşünce içinden nasıl biri çıktığına sen bile şaşarsın. Yeter ki ayaklarının üstünde dursun sakın yardım etme dedim. Bırak yapsın dedim. Bugün onları görünce kendimin nasıl değiştiğini gerçekten tam anlamıyla bir evhanımı olduğumu daha iyi anladım ve gerçekten de böbürlenecek bir şeyi yok. Sadece en güzel anı yorulsanda eşimin kızımın ellerine sağlık oooo iko döktürmüşsün yine demesi benim bütün yorgunluğumu alıyor.

Dediğim gibi ağzının tadı olan en zor yemeği bile yapar ve hatta yeni yeni tarifler bile uydurur yeter ki istesin.. İşte böyle canlarım..

Takipte kalın.. Hoşça kalın...







2 yorum:

  1. Çok gerçekçi bir laftır. Başa gelince herşey yapılıyor valla. Bazen öyle oluyor ki, senin fark ettiğin gibi hiç yapamayacağını düşündüğün birşeyi yaptığını fark edip nasıl yaptığına bile şaşırabiliyor insan.. Allah kuvvet versin de yap.. Sevgiler kocaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ya. Bazen kendi kendime diyorum annem rahmetli derdi istesen tekeden süt çıkarırsın sen diye. Doğru diyormuş kadın. İnsan istemeye görsün elinden hiç bir şey kurtulmaz. Sevgiler sana da güzellik..

      Sil

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...