7 Nisan 2016 Perşembe

SAÇLARIMI NASIL KURTARDIM...

Slmmmm herkeseee 

Evet nasılız bakalım bugün...

Bunca berbat gelişmelerle dolu yurdum insanı kendini motive etmek için nelerle uğraşıyor acep...


 Herşey bir tarafa bugün hayatımda ilk defa bir arkadaştan saçlarım hakkında bir gelişmenin sonucu olarak ( Sen saçlarına ne yaptın son zamanlarda bayağı bir gelişme var demesi ) gerçekten çabalarımı boşa çıkmadığının ispatı gibi geldi. Ama zaten ben aynada gördüklerimden emin olduğum için bunu diyen arkadaşıma yaptıklarımı anlattım ona da yarayacağını düşünerek bildiklerimi süreçlerimi aktardım.Şöyle anlatayım. Ben doğal Allah yapısı olarak ince ve seyrek telli bir insan olarak dünyaya geldim. Saçları bol olan gür insanlar kadar şanslı değilim. Ki böyle olan arkadaşlar şükredin halinize. Ve böyle yaratıldığım halde çokta saçıma baktığımı söylenemezdi. Bir sürü boyalarla haşır neşir olmalar. Bir sürü yaşanılmış ruhsal çöküntüler stresler v.s. Saçıma daha da zarar verdi. Zaten Atalarımızın bir sözü var ve çokta doğru ( TIRNAK CEFADAN SAÇ SEFADAN UZAR). Aynen de öyle eğer ki çok stresli gamlı bir insansanız saçlarınızın yıpranması dökülmesi kaçınılmaz..

Şimdi ise düzenli olarak saçlarıma bakımlar yapıyorum. Kısacası kendime bakıyorum. Ben yaptığım bakımları eskiden arada aklıma eserse yapıyordum ama öğrendim ki düzenli bir şey yaparsan faydasını görürsün. Mesela düzenli ders çalışırsan, spor yaparsan, diyet yaparsan, öyle azim etmeden istikrar göstermeden meyve yemek olmaz. İşte bende seyrek saçlarım için bişeyler yapmaya karar vermiştim. En azından olanları kaybetmemek için. Yaptığım bakımlar etkisini gösterdi. Ve saçlarımda gözle görülür açıklıklar artık kapanmaya ve hatta küçük küçük bebek saçlarım gelmeye kuvvetlenmeye başladı. Bende uzunca bir müddettir kullandığım röfle hayatıma bir ara verdim bu dönemde ama sarışın olmayı seviyorum eee tabii eşimde sarışın halimi çok seviyor. Yine yaptırcam ama biraz daha zamanı var. Sanırım yazın tatile giderken azar azar yaptırmayı planlıyorum. Bu arada arkadaşlar mutlaka demir eksikliğinize baktırın ben yaklaşık 6 aydır demir eksikliği tedavisi görüyorum. Kahvaltıda mutlaka yumurta yiyin. Ve haftada en az 1 kere saçlara yağlarla bakım yapın.

Ve bol bol gülün eğlenin.Stresten uzak olmaya çalışın hatta en önemlisi kafaya tokadan başka hiç bir şey takmayın. Kafanıza takılanları Allaha havale edin. İşinizi olmuş bilin.

  


Üsteki 2 tanesi 18.12.2015 te çekilen  alttakilerde 18.03.2016 da çekilenler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...