24 Nisan 2016 Pazar

MOR RENGİN PRENSİ HOŞÇAKAL..

PURPLE RAİN... PURPLE RAİN...


                        1992 yılında ben tam babamı kaybettiğim sene sinemalarda yayınlanan PURPLE RAİN filmini TRT3 de izlediğim yıl tanıdım seni PRİNCE.. Oysaki rahmetli abim seni zaten biliyordu. İlk ve son izlediğim bildiğim kadarıyla tek filmin olan PURPLE RAİN Türkçe karşılığı MOR YAĞMUR  seni MOR rengi ile özdeşleştirmişti.

 Evinde ölü bulundu. Sevdiğim yıldızlar tek tek kayıp ellerimizden giderken bence yerlerine yenisi konmadığını çok önceleri fark ettim. Mesela Whitney Houston, Michael Jackson,Elvis presley gibi sende o eskilerden biriydin işte.. Ne yüzünden öldüğün arkadan nasıl dedikodu yapıldığı inan zerre kadar umrumda değil. Benim hayatımda diğerleri gibi ayrı bir yerin olacak. Filmini seyrettiğimizde abimin unkapanında günlerce purple rain albümü arayışını, Cihangir'de deli çılgın heryeri posterlerle kaplı Karaköy'den aldığı renkli ışıklarla kaplı odasında bildiğin küçük disco dan ibaret odasında son ses baştan sona deli gibi dinlediği dün gibi aklımda. Bende tabii ki dışardan dinlerdim. Ben böyle sevdim.Küçüklüğümden beri yabancı müzik kültürü ile büyüdüm. Yerli dinlediklerim ya SEZEN AKSU yada ZERRİN ÖZER 'di Gerisiyle sonradan tanıştık. Yabancı filmler,yabancı artistler,yabancı şarkılar benim büyürken yol göstericilerim oldu hep. Adana'ya gittiğimde Şuanda Amerika'da yaşayan yeğenim kızardı.Öff neden hep yabancı müzik dinliyorsun diye çekiştirirdi :)) Şimdi Amerikalıların içinde yaşıyor bu da ayrı bir konu. Ben Seviyorum. İnsanları ayırt etmiyorum. Ama İNSANIII.. 

    PRİNCE seni seviyorum. Nasıl öldüğünün bir önemi yok. WHİTNEY ve diğerlerine slmlarımızı sevgilerimizi söyle. Birgün bir yerde buluşmak dileğiyle. Ve bize dinleyeceğimiz çok güzel eserler bıraktın... Allah rahmet eylesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...