12 Nisan 2016 Salı

ABİMLE ANILAR 1

Günaydınnnlarrrrrr

Bugün size sabah aklıma gelip güldüğüm çocukluğuma ait hikayeler anlatacağım.

Rahmetli abim ilginç bir adamdı. Hem yakışıklı,hem zeki bir o kadarda çapkın bir adamdı. Ama bir o kadarda mac gayver gibi bir adamdı J)) nerden ne icat edeceğini,Yaptığı hareketin size ne kazandıracağını düşünseniz bile söylemez yıllar sonra başka bir şey yaparken aklınıza gelir. Aaa bak bak nerden ne düşünmüş dersiniz.

Küçükken evde deneyler yapardı. J)) kaç tane bebeğimi kırıp içini dışına çıkardığını bilmem. Küçüklüğümden beri korku filmi izlerim hiçte korkmam. Tam tersi korku filmleri adrenalin barındırdığı için eğlenceli gelir bana. Özellikle yalnız izlemeye bayılırım ama eşim yanımdayken daha bir eğlenceli olur.
Akşamları evde ikide bir buzdolabının bir yerini düğme yapar üzerine göya basar.( dünya patlayacak annen abin ölecek ) Bir gün dünya patladı ve her ikiside öldü. Ama bu sefer gerçekten öldü be abim. Neyse duygusala bağlamadan anlatayım ağlarım yoksa. Tabii biz orda boğuşuruz niye annemle abimi kurtarmak için düğmeye basmam lazım. J)) şimdi diyeceksiniz ki bunu niçin yapardı. Hayal gücümü geliştirmek için. Akşamları yatardı J)) ben ona masal anlatırdım.Arkadaş normalde ben küçüğüm bana anlatılması lazım değil mi? Yok ben anlatırdım.  Hem de öyle kırmızı başlıklı kız felan değil. Kafandan uydurmalı uzaylı masallar. Öyle hoşuna gitmedimi bir tane daha anlatırsın. Al sana bir tane daha hayal gücü geliştirme oyunu..
İki de bir durduk yere saldırır. Boğuşur durursun. Allahım ne sıkıldığım bir oyundu. Ama şimdi anlıyorum ki başıma kötü bir şey gelirse gerçekten kurtulabilmem için beni geliştirmeye çalıştığını.

Okulun kapısına gelmez ilerde bir yerde durur. Durduk yere peşime takılır. Hiiişşşş seni annene götürcem.Köşede abin bekliyor ben abinin arkadaşıyım. Der ama öyle bir kılığa girerki tanıyamazsın. Yolda çok bağırmışlığım vardırJ))) tabii ki yine beni eğitmek içindi.

Bir gece serum bağlıydı koluma.Eskiden bu plastik damar yolu yoktu. Kelebek dediğimiz ucu iğneli olan damar yolları vardı. Öyle yorgundum ki.Evde zaten serum yiyordum. Hastanede kalmaya vakit yok.Abim zaten hasta diyaliz hastasıydı bir an evvel iyi olmam lazımdı. Neyse gece uyumuşum ki bir o kadar da beni tembihledi sakın uyuma diye. Ama işte yorgunluk bir yandan da serum uyuya kalmışım.Sen iğne damar yolundan çık direkt etime bat. Allahım 1 litrelik serum olduğu gibi kolumdaydı. Kolumu tanıyamadım. Şişmiş davul gibi olmuş. Kalk dedi. Gerizekalı uyumuşsun. Sana ceza dedi bana masaj yapacaksın. Ağlaya ağlaya o kolumla masaj yaptım. Ama o zaman anlamamıştım. Cani dedim kolum şişmiş gelmiş kendini düşünüyor. Adam aslında serum dağılsın diye yapmış. Bazı canilikleri yok diyemem.Bu kadar zekayı hep yararlı şeylere kullanmazdı. Neyse ben iyilerinden bahsedeyim.

O zamanlar canımı sıkan bu oyunlar hep değişik bir öğretinin parçasıymış. En güzeli de ne biliyormusunuz. Bunları anlayabilmek. Ya hiç anlamasaydım. Geçmişimde küs olduğum her şeyle barışmalarımın eseridir. Çok şükür. Onu çok özlüyorum.Annemi hele daha çok. Bazen ikisiyle de dertleşiyorum. İkinizde benden ayrı ama aynı yerlerdesiniz. Gene kavga ediyormusunuz diyorum. Gene aynılar dipdibe. Annemle abim aynı mezarda. Birgün onlarla kavuşacağım güne kadar güzel anılarla dualarla öğrettikleriyle yaşamaya devam...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...