13 Mart 2016 Pazar

BU AY SEVMEDİĞİM ÜRÜNLER

İyi pazarlar herkese.
Umarım güzel bir pazar geçiriyorsunuzdur.
Aşağıdaki ürünleri maalesef ki hiç sevmedim Nivea aqua sensation yarıya kadar geldim ama yinede cildim kustu alışamadı. Ha alıştı ha alışır derken cildime yönelik olmasına rağmen cildimle uyuşmadı. kullanan memnun kalan vardır belki ama benim için bitmiştir.

Himalaya herbals ile aslında yurtdışından arkadaşımın bana hediye  getirdiği koca şişesiyle tanışmıştım ama nedense onunda bana yaramadığını unutup bu seyahat boyunu alıp deneme gereği duydum. Ama bir kaç yıkamada hafızam tazelendi. İkisi de maalesef ki çöpe gitti.

Yorumlarım maalesef ki iç açıcı olmadı ama denemeden bilemeyiz dimi :)))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...