13 Mart 2016 Pazar

( AN) itibariyle herşey (KARA)

Ne güzel başlamıştık oysa ki güne.

 Neşeyle yapmıştım paylaşımlarımı ama sonra bir haber geldi blogger arkadaşlardan gerçekten yıkıldım.ANKARA'DA KORKUNÇ PATLAMA. Allah'ım ne zaman son bulacak. Blog açarken kızıma güzel anılar yazarak, güzel paylaşımlar yaparak arkamda bırakacağım bir yer olsun istedim. Kendimi anlattığım büyüdüğünde dur bir bakim annem bunu nasıl yapardı diyeceği bir yer olsun istedim. İçine siyaset sokmayacaktım,İçine kötü haber koymayacaktım, içine kin,nefret düşmanlık olsun istememiştim. Fakat bunları burda yazmayı bırak çocuklarımıza yarın bir gün bırakabileceğimiz bir ülkenin olmaması kaygısını taşıyorum.

Ve ne yazıkki insanımız o kadar alışmış ki.Bu patlamalar sıradan bir cinayet haberi gibi yada Adana Adliyesinde sıradan bir gün gibi görüyorlar. Survivor yine yayına giriyor çünkü oradaki ödül oyunu Ankara'da memleketimiz için kurgulanan oyundan daha önemli. Bir bakıyorsun twittere yasak geliyor normal ya olması gereken ya.Kötü haber görmeyelim ve duymayalım.Bilinçli bir şekilde Üç MAYMUNU oynayalım. Susalım.Konuşmayalım.Herşeyin güzel mükemmel olduğundan bahsedelim. Terör sadece doğuda sanalım.

Arkadaş Terör senin Başkentine kadar gelmiş.Bunu nasıl önlemeyi düşünüyoruz acaba.Nerede bu istihbarat nerede.Neden öldükten sonra bulunuyor. Bizleri toplu savaşa sokarlarsa yedi ceddini i..ceğimizi biliyorlar. Tek tek,yavaş yavaş öldürüyorlar. Ve sessiz kalanlarda aman bugün bize bir şey olmadı diyenlerde yarın bir bombaya da onlar denk gelecek. Rahmetli annemin bir anlattığı hikaye geldi aklıma. Hangi padişah zamanında bilmem ama Halk o kadar tembellik yapar hale gelmiş ki. Bir ilde tembelhane açılmış. Bir günTembelhane de yangın çıkmış. Sigarasını yakmaya çalışan bir tembel diğer tembele sigaramı yaksana demiş bırak kaçmayı oturdukları yerde sigara yakmaya çalışıp oturuyorlarmış. Diğer tembel arkadaşına cevabı '' yaaa boşver nasıl olsa birazdan ateş buraya gelecek'' demiş  ve bekleyerek ölmüşler..İşte bu hale geldik. Tembelliğimizden amannnn diyoruz. Vurdumduymazlıktan gebereceğiz  farkında değiliz. Bakıyorum instagram'a kimisi hala kitap paylaşımı yapıyor kimisi komik video kimisi arkadaşlarıyla gezmede foto paylaşıyor. Yazık bize gerçekten. Acıdığımız Suriyelilerin durumuna düşüceğiz. Ama ne yazık ki bizi kimse ülkesine almayacak. Hiçbir şey yapamıyorsak lütfen uyutmayalım kimseyi. Güzel paylaşımlar yapmayı bende istiyorum. Geleceğe umutla bakmayı bende istiyorum. Bir tane evlat getirmişiz dünyaya onu da adam akıllı yetiştirmeye çalışıyoruz. Korkumuzdan başka bir çocuk yapamıyoruz. Evet aynen de korkumuzdan. Neden beni böyle bir dünyaya getirdin demesin diye. Çünkü kızımı doğurduğumda ülkem gayet güzel gidiyordu.
Daha öncede yeğenimin Sur'da olduğundan bahsetmiştim. Şimdi yolladılar Mardin'e ne değişti bilmiyorum.Değiştiğinide sanmıyorum.

Lütfen tepki verin. Özgecan'a tecavüz edilmiş gibi hissedin. Bu da ülkemize yapılan bir tecavüz. Yaşama hakkımıza yapılan bir tecavüz.Geleceğimize yapılan bir tecavüz.Umutlarımıza,Hayallerimize,Düşüncelerimize yapılan bir tecavüz olarak tepki verin. Herşey için geç kalmamışken elimizden hiçbirşey gelmiyorsa en azından herşeyi güllük gülistanlık göstermeye tepki verin.Hiçbirşey olmamış gibi davranmaya tepki verin.Sakın ama sakın ülkeden kaçmayı düşünmeyin. Bizim kanlarımızda acizlik yok.Bizim kanımızda korkaklık yok. Bizim Atalarımızın ne şartlarda ülkeyi kurtardığını hatırlayın. Tamam o zamanın şartlarıyla mümkün oldu diyenleriniz olacak konuşurken de oluyor. Ama bizim inancımız vardı. Kendimizden öte Allah'a olan inancımız lütfen bunu iyi düşünün. Herşeyi artık bir kenara bırakın. Birbirimize kin gütmeyi,Düşmanlık beslemeyi, Hasetlik ve kıskançlıkla bir kaşık suda boğmaya çalışmayı,Oturupta nasıl laf soksamda karşımdakini alta çeksem demeyi,Birbirimize düşmanlık beslerken bir bakmışsın Gerçek düşmanla karşı karşıya kaldığımızı göreceksin. Bu kin nefret söylemleriyle uğraşırken yaydığımız enerjiyle tüm kötülükleri ülkemize çeker hale geldik. Ahir zamandayız tüm küçük alametleri yaşıyoruz. Ama lütfen inançlı olalım. Gerçek bir Müslüman gibi birbirimize tutunalım. Türk'ün Türk 'ten başka dostu yok. İçimize düşürdükleri bu kin nefret tohumlarını ancak SEVGİ ile aşabiliriz bu da biline.

ANKARA'da yaşanan saldırılar ilk değildi.Unutuldukça alışıldıkça her şeye daha beterleri yapılıyor.Zor süreçlerden geçiyoruz. Korkularla,Nefretle,Hatta çoğumuz bir sürü bela okumalarla geçiriyor şu anları. Yapmayın. Ölüm bir şekilde başımıza gelecek. Ama hain bir kurşunla olmasın. Gözgöre göre değil. Düşman dediğin yüzünü bilirsin, Çanakkale'de karşı taraf ölüsünü alsın diye birbirlerine süre verendir.Düşman dediğin. Yeri gelir adaletli olur. Ama neticede düşmandır. Hain kahpe içinde yaşamıştır. Ekmeğini yemiştir. Ama yediği kapa S...n derler ya o cinstir.İşte o her önüne gelenin köpeğidir. Bugün sana yaptığını yarın gelecek olan devlete de yapacaktır. Çünkü o da kendinin ne b.k olduğunu bilmeyendir.

İçimdekileri anlatmaya saatler yetmez.

Allah'tan ölenlere rahmet,yaralılara şifa yakınlarına da sabır diliyorum. Ülkemizin BAŞI sağ olmasın artık. Ülkemiz SAĞOLSUN ÖLMESİN...

2 yorum:

  1. Lanet kelimesi ne kadar da anlamını yitirdi. Bu gidişimiz nereye :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla artık kınamalarından lanetlerinden bıktık.Yayın yasaklarından ülkenin gözünü boyamaları için entrikalı dizilerden kin nefret dolu evlendirme programlarından yurtdışından ithal edilen kendini para için rezil eden ünlülerle dolu yarışma programlarından kurtulup bir kendimizi silkelersek bir yere varacaz.Bu tatlı gelen ölüm uykusundan uyanıcaz ama ne zaman...

      Sil