25 Şubat 2016 Perşembe

ESTETİK ZEDE ECZACI...

Sevgili arkadaşlar

Öncelikle  hepinize merhaba..

Yarın malum cuma şimdiden hayırlı cumalar..

Dün benim çılgın eczacımın yanına uğradım.Gerçi her gün ayaküstü yanına bir uğramazsam olmaz. Bir gün önce uğradım zaten devamlı gidelim seninle kaz ayaklarımıza botoks yaptıralım kii benim ne kadar estetiğe karşı olduğumu bilir. Ya arkadaş trafik kazası geçirirsin yada yanarsın ok. Ama keyfi estetik yapılmasına karşıyım. Bu benim düşüncem. Evet benimde kaz ayaklarım var. Ama benim göz yapımdan kaynaklı küçüklüğümden beri güldüğümde çıkardı. Göz kapaklarım genetik düşük Rabbim beni böyle yaratmış haşa karşımı gelim. Rabbim sen yaratmışsın beğenmedim senin yaptığın olmamış ben daha iyisini yaparım mı diyim. Bana göre keyfi estetik bu. Yeğenimde gitmiş ne güzel burunu vardı yaptırdı. Arkadaşımın biri küçük göğüsü vardı gitti büyüttü bir sürü acı çekti.

Benim şahsi fikrim bu.Yaptırmak isteyen gider yaptırır ama bence doğallıktan yanayım. Ya herkes yaşlanacak böyle 20 li yaşlarındaki gibi dipdiri kalmayacak. Ama kendinizle barışık olmalı insan. Sen kendini sevmezsen kimse seni sevmez.

Sonuç olarak arkadaş yaptırmış. Dün gördüm üzüldüm. Gözleri ödem yapmış kaskatı kesilmiş. Ya arkadaş bu botoks malzemesi nedir benim bildiğim yılan zehri. Onu vücudunuza enjekte ediliyor ve mutlaka vücut bunu bir şekilde atacak. Atarken de bir çok yere tahribat yapacak. 6 aylık güzellik uğruna bilmiyorum bana göre saçma. Ve dün bana baktı gözlerine soğuk kompleks yaparken :))) sadece güldüm. Sakın dedi yorum yapma biliyorum ne diyeceğini ama tavsiye etmiyorum dedi. Garibim ya hem parasından hem de sağlığından oldu.

Çok zorda olmadıkça estetiğe karşıyım. Yaptırmayı düşünen varsa.Bence her halinizle güzelsinizdir. Sizi sevende geçici güzelliğiniz için değil. Yarın bir gün yaşlandığınızda beraber geçireceğiniz keyifli günler için sevsin. Başka özelliklerinize hayran olsun.

Bugün arkadaşıma çok üzüldüğüm için paylaşmak istedim. Sizlerde mağdur olmayın diye.

Takipte kalın.Sağlıkla kalın.. Hoşça kalın...

2 yorum:

  1. Katılıyorum bende çok zorunlu olmadıkça karşıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede ne gerek var. Allah gönlüne içine güzellik versin.

      Sil

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...