16 Ocak 2016 Cumartesi

OKUDUĞUM KİTAPLAR BÖLÜM 1

İyi akşamlar herkese..

Bugün sizlere birazda okuduğum bitirdiğim hatta bazılarını da başka arkadaşlarıma dağıttığım kitaplarımdan bahsetmek kendimce yorumlarını yazmak geldi içimden..

Aslında çokta bilindik  bir kitap okuma tarzım yok. Ama daha çok bana kişiliğime bişeyler katacak kitapları okumayı seviyorum. Kendimi geliştirmeyi çok seviyorum.Kendini geliştirmeyi seven insanlar hep kendilerini hep eksik hisseder hiçbir zaman tam oldum demedim ben. Ve hep gelişmesi gerektiğine inanırım. o yüzdendir ne zaman bir kitapçıya girsem hep kendimi kişisel gelişim standında daha çok vakit geçirirken bulurum. romanda okurum. bibliyografide fakat içinde çok küfür bulunduran kitaplar hayatın çok içine gömülmüş mahalle ağzı ile yazılmış kitaplar ilgi alanıma girmiyor. Bence kitaplar insanın ruhuna dokunmalı hayal gücü kurgusu iyi olmalı seni bazen şaşırtmalı içine çekmeli merak ettirmeli ve elinden bıraktırmamalı sıkmamalı o zaman kitap okumak zevk verir insana. Tabii bunlar benim şahsi görüşüm. Eğlenceli kitaplarda okuyorum. Arada tarihi anlatan kitaplarda okuyorum. Kitaplar hakkında sabaha kadar konuşabilirim. aynı zamanda Sinema kültürüm hakkındada ikisede en sevdiğim hobilerim arasında bir de Dans etmeye bayılırım. O kadar iyi geliyor ki bana.. Müziği kulağına tak saatlerce dans et. Yıllardır kilosunu koruyan bir insan olarak sırlarımdan biriside bu. Laf aramızda herkes güzel dans ettiğimi de söyler, övünmek gibi olmasında..Neyse konu dağılmadan kitaplara geçeyim. :)

  Josh malerman ( KAFES )  çok övdüler bu kitabı ama bana göre biraz sıkıcıydı sanırım yarım kaldığından olsa gerek fantastik ve ürkütücü insanlar saklanıyorlar hiç evlerinden dışarı çıkmıyorlar ama neden saklandıkları belirsiz özellikle gözlerle temas etmiyorlar. okudum ama sıkıldım. Bu da benim fikrim...,

Aykut Oğut ( KEŞKE KADIN OLSAM ) bu yazarın bende tüm kitapları var. Ama ilk bunu okudum bu sene diğerleri sırada Sadece kadın olmaktan değil insanların birbirleri arası iletişiminden de bahsediyor çok güzel bir anlatımı var sıkılmadan okuyor insan. tavsiye ederim..
Ece Ziyagil ( SEN ECE ZİYAGİLSİN TOPLA KENDİNİ ) Kitap yarı eğlenceli geldi. Sıkıldım desem yeridir. Küfürlü yanlarından dolayı sanırım.Çok küfür olmasa iyi bence kitaplarda,televizyonda olmasın.. tamam sokaklarda çok küfür ediliyor ama ister istemez okuyarak izleyerek günaha giriyoruz.

French oje ( PEKİ BEN ŞİMDİ NE YİYCEM)  21 kadın 21 hikaye zayıflama ile ilgili soru cevaplı uzmanlarla yazılmış yararlı bir kitap zayıflamıyı düşünen bir göz atın derim..

Christina Baker Kline ( ÖKSÜZLER TRENİ )  Gerçekten sular seller gibi ağlatan bir dram.Kesinlikle şiddetle tavsiye ederim.Tüm öksüzleri içinde yeni aileleriyle tanıştırmaya taşıyan bir tren ve içinde süper bir hikaye bulacaksınız laf aramızda  bu öksüzler treni hayali değil gerçektir.1854-1929 yılları arasında Amerika 'da var olmuştur.

Selcan Aydın ( YİRMİ BEŞ )Çocukluğunda anne ve babasının ayrılmasıyla başlayan hayat hikayesinde yazar Selcan Aydın, “Babam gitti. Ben hiç büyüyemedim. Babası giden her kız gibi yarım kaldım. Kocaman kız oldum sanıyor. Hala içinde baba geçen şarkılarda gözleri dolu dolu olan bir kız çocuğuyum. Bu yüzden ‘Yirmi5’. İçimde hem 5 yaşında bir çocuk, hem 20 yaşında bir genç kız var ve hiç büyümüyorlar”Kitap çok duygulandırdı beni tavsiye ederim.

Michelle Knight ( BENİ BULUN )  Bu hikaye yaşanmış gerçek bir olay çocuğunuz haberlerden izlemiştir. Manyak bir sapığın kızları kaçırmasıyla ve kızlar hep aynı okuldan mahalleden yıllarca esaret altında tutmasıyla sonra bir şekilde akıllılık etmeleriyle kurtuluşlarının hikayesi ve ben gerçekten çok etkilendim bazı yerlerini yapılan işgencelerini anlattığı bölümleri yüreğim gözlerim dayanmadığından atlayarak gittim. Allahım kimseyi bu şekilde hallere düşürmesin. Okumak isterseniz merak edip tavsiye ederim.

Sinan Akyüz ( AŞK BAŞKA EVDE )  Kitabındanda anlaşılacağı üzere konusu Metresi olan hayatların biraz farklı açıdan anlatımı. Ehh işte bana göre..Şahsi fikrim.

Nil Karaibrahimgil ( KELEBEĞİN HAYAT SIRLARI ) Nilin şarkılarını severim.Hep ilgi çekici bir yapısı olduğunu düşünmüşümdür.Değişik bir tarzı var bana göre. Şarkıları klipleri hep ilgimi çekmiştir. Hem de sözleri allahım nerden bulmuşta uydurmuş ama bunu yapsa yapsa nil yapar dedirten özgür kız. Ve gerçekten çoook güzel kişisel gelişeme dayalı bir kitap yazmış bence iç açıcı öğütlerle dolu bazı sayfalarını tekrar tekrar başa alıp okuduğum kendime uyguladığım bir çok konuya parmak bastığı kendimden bişeyler bulduğum bir kitap olmuş ve inşallah devamı gelir.. Şiddetle tavsiye ederim..

Lüset Kohen Fins (ENGİNAR MEVSİMİ ) Yazın okuduğum akıcı bir kitaptı.Değişik bir hikaye,'' insanoğlunun yaşam boyu verdiği en meşşakkatli sınav, kendi kaderini değiştirmek için verdiği amansız savaştır '' o kadar güzel mesajlar varki hayatla alakalı  okuyun derim..

Şebnem Burcuoğlu ( KOCAN KADAR KONUŞ VE DİRİLİŞ ) Kitaplarını okudum filmlerini seyrettim bire bire aynısı zaten ama gerçekten okurken eğlendiğim kitaplardan biri. Eşim ben güldükçe merak edip sordu Hayırdır diye. Anlatınca o da  güldü. Şeboo sen hep yaz ben hep okurum seni.. Tabiii ki tavsiye ediyorum.

John Green ( KAĞITTAN KENTLER ) John green adamım ya gene güzel bir kitap yazmış hemende filmini yaptılar zaten. Ama aynı tadı almadım desem yeridir. Johnu herzaman tavsiye ederim.

Christy Brown ( Sol Ayağım )  Bu kitap yazarın gerçek yaşam öyküsü.Filmi de çevrilmiş fakat izlemedim. Ama gerçekten tam bir cesaret azim öyküsü, okuyana ilham veriyor. Mutlaka okuyun derim.

Begüm Başoğlu- Ece Erim ( SADE ) Tam benim kafada bir kitap. SADELEŞMEKKKK.Hayatınızdaki aklınıza gelebilecek her konuda fazlalıkları atmanızı tavsiye eden ve bunu nasıl yapacağınızı anlatan bir kitap. Biraz yaşama yardımcı koç gibi bir kitap :))) Tavsiyemdir.


Aşkım Kapışmak ( DOLCEVİTA, CARPE DİEM, KELİMELERLE İYİLEŞ,KALBİN ANAHTARI,BENİ BENİMLE ALDATIRMISIN,KADINLAR SAĞDAN ERKEKLER SOLDAN ) okuduklarımdan bazıları allahım sana geliyorum bu adamın kitaplarına bayılıyorum.Hep yazsın hep konuk olsun hep dinleyelim içimizi aydınlatsın. Lütfen mutlaka okuyun diyebileceğim kitaplar ve bu kitaplar benim yakın arkadaşlarımda dağıtılmış vaziyette..

Ve bugün son olarak Aret Vartanyan ( GERÇEKTEN YAŞIYORMUSUN ) Ben bu kitabı okumadım yazarla karşılıklı konuştuk.Sıkılmadan anlattı bana Aretin üslubuda böyle seninle konuşuyor sohbet ediyor tarzında okuyorsun kitabı.Ben okurken aretle randevum var diye koşa koşa kitabı elime alır okurdum.

EVETTTTT BUGÜNLÜK bu kadarr. Sizde yorumlarınızı tavsiyelerinizi yazın merak ediyorum. İyi akşamlar...

Takipte Kalın..Hoşça Kalın...











2 yorum:

  1. Blogunu yeni gördüm, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin. İyi ki gördün mutlu ettin. Kucak dolusu sevgiler yine gel ;)

    YanıtlaSil

#EVDEKAL

         Uzun zaman aradan sonra merhabalar.   Umarım hepiniz sağlığınız ve sevdiklerinizin sağlığı iyi durumdadır.  Hepimizinde olduğu ...